Glädje & inspiration 6/5
Skriv gärna och berätta om det som har gett er glädje och/eller inspiration idag. Eller berätta om något roligt eller positivt som har hänt er under dagen 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

De som gett mig glädje idag är att jag kom i ett par väldigt trånga byxor som jag bara fått över låret för bara några några månader sedan :D de var en lycka de.. annars har tyvärr dagen varit däven. Drömt knepigt inatt o de oroar mig. Insperation får jag från mina barn att göra de som man ska ;) idag iaf :D

Jag känner en så stor glädje och inspiration för allt som sker nu, det bara flyter på, det jag har önskat så starkt en tid kommer i min väg på dom mest otroliga sätt ;) Mycket roligt är det som händer så energin är på topp :)
Glad också över att en medlem är så snäll och rycker in för att göra en fin och viktig insats med så kort varsel :)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Jag har haft en jättetrevlig dag på jobbet, vi har skrattat, skrattat och tokat oss.
Glädje över att våren är här och att solen lyser var dag.
Jag har trotts spänningshuvudvärk klarat av ännu en tuff arbets dag. Men jag får trots alla motgångar vara glad och inte deprimerad. Så jag kan fortsätta ett tag till 
Plockat gullvivor :-)

Solen har skinit och fåglarna sjunger i träden. Barn är ute och leker och det är liv i naturen. Det gör mig glad.
Finns så mycket att vara glad åt och bli inspirerad av.
Satt och skrev idag "Visst gör det ont när kroppar brister"
Trodde jag skrev knoppar
men…
Jag är glad åt at jag kan känna, även om det blir väl starkt ibland så det gör ont.

Varie dag är ett lende 

Härligt Zedd!
Kram Katarina