Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 623 ggr
kybele
0

Knepig dröm

**Drömmen är väldigt "hoppig" så skriver bit för bit i stycken.. men hela drömmen hänger ihop. Kan ni får ni jätte gärna tolka den :D Speciellt de 2 sista bitarna i den… tack på förhand
**

De börjar med att jag och mamma står ine i en kläd affär,jag tror hon ska handla en ny jacka till mig. När hon kommer tillbax har hon en typ av bh/gördel.. jag blev jätte arg och skulle vidare till skolan,(jag är 29). Då var de inte längre min mamma utan styvmor som var där och skulle köra mig i en bil men var tvungen o greja så jag hela tiden kom försent. Jag skulle inte sminka mig men fick panik o gömde saker i väskan.

Nästa del av drömmen: Var hos någon vet inte vem och skulle äta mat.. Jag tog någon tabblett som jag vet inte varför me iaf så kom en annan kvinna o satte sig bredvid mig,dom andra vart fulla. började må illa och rusa till toaletten.. då stog den flyttad från själva röret o var stopp i så jag fick ta och ställa den åter. Började spy och kom bara bajs. Kräktes avföring.

Sista delen.. den gick på micro seckunder: Jag står på ett sjukhus,och de går folk runt och bara skriker han är död han är död… så kom en person och tog sig för magen och bara skrek..

De som oroar mig mäst i den här drömmen,brukar kunna drömma o  glömma men grehen är den att min kl utanför sovrummet stannat på tiden 03:44 och secund visaren stog o hoppa mellan 44-45. Plus har en klump i magen.

kybele
0

ingen som kan tolka??? vore evigt tacksam verkligenOskyldig

Zedd75
0

Läst din dröm når gånger nu,

Kan det var att du har något oupklarat i livet som du måste ta i tur med. får lite den känslan

MVH zedd75

kybele
0

inte vad jag vet.. tagit tag i de som varit och känner mig färdig med de. :S de som oroar mig mäst är slut delen av drömmen… men har mina aningar

ikna
0

Det verkar som att du har mycket känslor att ta hand om, du försöker, men det kommer från fel håll. Magen står för solar plexus och känslorna. Att någon dör symboliserar en sida som du inte behöver längre.