Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: redskaptarotpendelkristaller
Läst 2257 ggr
[BigMama]
0

Dra ett kort!

Hej!

Snubblat in på en sida där man kan ställa en fråga och dra ett kort. Korten kommer i form av symboler. Alltså varken tarot eller änglakort..

Mvh BigMama

[BigMama]
0

Äsch, glömde ju att klistra in adressen!

http://www.maryjomccabe.com/askthecards2.html

Celia
0

Spännande! Ska genast kolla :)

Celia
0

Måste visa så fina kort leken innehåller!!!

Jag frågade om min sambo är med mig varje dag från andevärlden, som han lovade - och fick detta kort :)

[BigMama]
0

Åååh, va fint! Sitter här och blir alldeles rörd.. Svar på tal alltså.

EwaKristina
0

# 3 Fick oxå en så stark känsla av kärlek.Blev riktigt berörd!Lugn,trygghet,vägledning…..Gläds med dej!! Kram!!

Pia-F
0

Ett tydligare svar kunde du knappast få…..

Celia
0

Nej detta verkade ju för bra för att vara sant, men jag vet ju bättre nu (tack vare er, seansen och kursen) :)

Stor kram till er alla! (och berätta gärna vad ni själva får för kort)

Pia-F
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag frågade om jag kommer att kunna utveckla mig medialt……fick detta kort…

[BigMama]
0

#8 Ställde samma fråga som dig, och fick den här!

molly57
0

Åh..vilket underbart Tecken du fick!!

PAAK
0

Ställde också frågan "Kommer jag utveckla mig medialt". Först fick jag "Unfamiliar", sen fick jag "Be cuiet and listen", sen fick ja "Slow movement"

Tycker det passar in. Jag är ung [12] så det kommer nog bli "Slow movement" tills jag har utvecklars klart inom området :)

Brokenfether
0

Jag  frågade om kärleken i framtiden…så jätteskojigt kort jag fick då! Skrikandes

[Angel88]
0

jag frågade om jag någonsin kommer bli älskad igen… då fick ja dena. vad betyder det??

Pia-F
0

#12 Helt klart att du måste prova dig fram och skaffa all nödvändig info innan du slår till……Flört

Varför har man aldrig gjort så…Ledsen   Tänk så många misstag som kunde ha undgåtts….

Brokenfether
0

#14 Jag ska alltså experimentera mig fram med pågarna?? FundersamLixom inte min stil ju!Ledsen Orka!Ledsen

Pia-F
0

Nää, det låter ju jobbigt…eller oxå kan det bli skitkul…FundersamCool

det är nog tur att jag har sambon iaf…

Brokenfether
0

Prova en ny fråga.Om jag har en ensam väg att gå?Fundersam Vad är det för @#999*666@ svar man får igentligen!!!Skrikandes Kolla detta kortet nu då!

Brokenfether
0

HAHAHAHHA….Skrikandes Nu fråga jag om jag ska bli nunna!!Förvånad och titta på detta lilla gottekort!Skrikandes

Pia-F
0

#17 hahahaha….skynda långsamt…

lägg ihop det med att studera "ditt offer" och samla info… kan det bli mer glasklart?…du måste nog testa ett rejält gäng innan du hittar den rätte…Skrattande Måste ju säga att jag lider med dig…

Brokenfether
0

#19 Hmpf!! Känner din sympati ända ner i tånaglarna!Skrikandes Ska man våga sig på ett kort till…blir det lika uselt som dom andra,så ger jag upp!Hemlis

Pia-F
0

#18 Betyder inte texten nåt i stil med tacksamhetsskuld?…eller…

Brokenfether
0

Frågade om jag kommer att hitta min man på nätet! Begriper inte svaret??? Fundersam

Brokenfether
0

#21 Tacksamhetsskuld!!!Förvånad Va falls,jag är ju alltid tacksam!!Ledsen

Pia-F
0

#22 Rent spontant…kaktus= du kan bli skadad och texten= var försiktig…gå varsamt fram….

låter inte det väldigt likt de andra korten….det tycker jag…

Brokenfether
0

#24 Med andra ord…glöm karlar för en bra tid frammåt och ta hand om dej själv. Får väl sikta in mig på att ragga på hemmet sen då…Ledsen Hualigen…Broken känner sig broken nu….Gråter

Brokenfether
0

Men detta är ju otäckt!! ASG…jag fråga igen,denna gången: Är jag redo för ett nytt förhållande?? Och vilket kort fick jag då…Förvånad

Pia-F
0

#25 Tvärtom..du ska tydligen frossa i karlar en j-a lång tid framåt…när du har hittat den rätte kan ni sitta på hemmet och hålla handen…

Pia-F
0

#26 Ajdå, man kan ju få taggar i sig av både kaktusar och bin…smärtsamma konsekvenser låter ju direkt trevligt…låter fortfarande som om korten säger samma sak..fast på olika sätt..Fundersam

Håll dig till att testa dina utvalda och när du vet vem som är rätt får du hålla honom på halster tills korten säger att det är ok…då har du ju allt klappat & klart när det är dags…Cool

Brokenfether
0

#28 Utvalda???Förvånad Tror du jag sitter på ett fotbollslag här..Skrikandes Denna kvinna har torka…öken…sandpapper…uppförsbacke…bromsklossar på fötterna…ska jag fortsätta…Fot i munnnen Puh!..Ska dra ett kort till..sen är det nog…hm…va ska jag fråga denna gång då…Fundersam

Brokenfether
0

OK!! Nu är det bra….jag fråga om det tar många år innan jag hittar min man. Hur ska jag tolka detta kort?? Att jag ska börja jobba på en äppelodling och han jag ska gifta mig med heter Adam och har en orm i brallorna…Skrikandes Näe…det blir inte som jag vill alls..Ledsen

SaraA
0

När jag har frågat om jag är medial och om jag kan utveckla min förmåga så har jag fått denna bilden som svar. Vad kan det betyda?

Pia-F
0

#29 Ut och jaga…Cool 

Du får börja med att välja ut ett gäng…fast fotbollslag, är det inte bara cirkus 11 stycken?…nä, fler måste det nog vara Fundersam….sen ska du skaffa info om dem…..

När du är färdig kan ni ta in på hemmet tillsammans, det är nog dax för det då och det finns ju dubbelrum…Oskyldig

Pia-F
0

#30 *asg*

Fruktsam verkar han ju vara iaf…fast då får du skynda dig lite…så inte rummet på hemmet är alltför nära….Oskyldig

kermit
0

Min tolkning: Ta det lugnt, du har blivit skadad i tidigare förhållande och har nu taggarna utåt. Det kan bli smärtsamma konsekvenser om du kastar dig in i något nytt för snabbt, innan du har lärt känna dig själv bättre. Tro på dig själv och låt kärleken till dig själv vara den största.

Flört

Pia-F
0

#31 Den bilden fick jag när jag frågade om jag och min sambo skulle separera nångång…fattar noll….och förresten, jag vinner väl jämt här hemma…Fundersam

felixifokus
0

# 30 odlingen är full av frukt, det är bara att gå ut och välja en och plocka

Pia-F
0

#30 och #36

Jaa, självklart…så enkelt var det…där ser du Broken, fotbollslaget är i princip klart..med reserver och allt…Flört

Brokenfether
0

#32..Du efter den persen så är det snarare dax att ta in på Fonus Fot i munnnen

#34 Ja,det låter ju riktigt bra det där…Skrattande 

#36 Jasså minsann…jag har känslig mage,så det blir till att hoppa över fallfrukten..Cool

[Angel88]
0

jag frågade om det fanns någon hopp för mig då fick jag detta kortet

probiotica
0

de är en hemsida lite på skoj så ta de inte så allvarligt

kramar om

snowdrop_
0

Jag frågade om jag skulle satsa på en kille jag gillar, och då fick jag ….

loreena
0

Jag fråga om jag kommer att få ge ut del två av min fantasyroman och fick samma svar som Celia. Vad betyder det då?

kermit
0

#39 döden betyder inte att du ska dö, utan det betyder slut på det gamla och nystart. död och återfödelse. precis som naturen på vintern ser död ut så återuppstår den på våren , stark, frisk och blomstrande, men den måste vila lite först för att klara komma tillbaka.  Det finns absolut hopp för dig, men just nu är du kanske i en viloperiod i ditt liv.

Pia-F
0

#43 Väldigt fint sagt….

kermit
0

#42 kanske att du inte ska förlora tron och hoppet utan hålla fast vid vad du en gång beslutat att du ska göra.

Celia
0

#42 - Ja det är din plikt att göra det ;) Lyssna på kortet och Kermits tolkning :)

Tiia
0

Jag frågade om jag kommer att få barn

svaret blev såhär

dilba
0

ooops…det kändes grymt tydligt!!

CarolineO
0

Alltså, jag har börjat få känslor för en kille som jag gjorde slut med för runt 4 år sen… Vi hade då varit ihop i 5 år…
Så jag drog ett kort här och frågade om det skulle bli vi igen, så fick jag kortet som betyder att "gamla saker kommer tillbaka/dyker upp igen"    och det stämmer ju… Så drog jag ett till och det blev spegen "titta på dina motiv"    jaha, jo jag trivdes ju med allt då…. Så vadå?!

HUr skulle ni tolka det?

BraveandCrazy
0

Rätt spännande!

Först frågade jag om jag ska öppna eget (funderar i dom banorna)
Då fick jag tummen upp.

Sedan frågade jag när jag ska öppna i så fall och då fick jag fram ett par handskar.

Så det blir väl till hösten kan jag tänka mig :)

Medarbetare på HBT ifokus

Jane-Lyzell
0

Brokenfether  Jag tycker du fick glasklara svar! H ha ha Skrattande

Kort 1. Du måste göra en klarare bild av vad du vill ha! Kvaliteer- vad för slags man etc.

Kort.2 Ensam - blir en långsam väg!

kort. 3. Nunnan - blir karmatisk återbetalning!

Kort 4. Mannen på nätet - att du ska vara ytterst försiktig med att finna han där(vilket jag förstår- då man målar upp en bild av vem man vill vara men kanske inte alltid är och klan leva upp till)

Kort 5. du är plågsamt medveten!

Kort 6.  Det kommer en man - det är vad kortet lovar! men att tiden måste vara mogen!

Vänligen Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

ClarasMamma
0

Jag frågade om det kommer gå bra att sälja vårat hus då fick jag detta..D

betyder det nått bra?? jag tycker det ser ut så hihi

Ta till vara på alla nära och kära du vet aldrig när dom lämnar denna jord <3

http://pysselgummsan.blogg.se/

Celia
0

Ja nu har jag varit och frågat igen. Länge sedan sist ju…
Men jag förstår inte svaret, jag söker ingen brevvän eller nåt Skrattande 
Önskar inte heller svar på min fråga via skrift… *funderar*

stina63
0

Jag frågade om jag kommer utvecka mig i andlig utveckling och fick upp en ängel.

bajn
0

Jag frågade om jag skulle få ett jobb innan sommaren och fick då denna fågel * freedom*

Kommer jag då att vara *ledig hela sommaren eller*

kram / Birgitta

felixifokus
0

jo, det låter nog så Flört

bajn
0

Jag frågade om jag skulle fortsätta med det andliga, och fick upp detta kort.

En stege att klättra upp i  

*Ladder*

A PATH TO FOLLOW

kybele
0

jag gick in på den o fick citron.. bitter sweet stog de.. hur ska man tolka *S*

tommytoe
0

Frågade om jobb…då fick jag en kikare 'take a closer look'..o det stämmer nog bra

[BigMama]
0

Frågade också om ett jobb jag blivit erbjuden, lite av ett lyxproblem… Men vet inte vad jag vill! Detta drog jag:

Hur ska jag tolka det?

signemo
0

Frågade först om jag skulle försöka utveckla mig medialt. Då fick jag upp kommunikation . Sen frågade jag om jag skulle sluta på mi nuvarande arbete, Då fick jag upp dörren.Sen frågade jag om jag skulle startaegen firma igen (nu själv)Då kom tummen upp.

Får tänka på svarenSkrattande

Var rädda om varandra

Katarinaj
0

#60 Måste betyda att du ska "varva" ner och verkligen lyssna på dina innersta tankar o känslor, då får du svaret…

Kram katarina

[BigMama]
0

#62 Det ante mig.. Att jag ska behöva känna efter och ta beslutet själv… Fundersam Ingen här på sajten som känner sig manad med ett "seende" råd…? Nähä, inte det..

Katarinaj
0

#63 Fråga en gång till, men omformulera frågan lite…*L*

Nordqvist
0

På frågan: Kommer jag någonsin att bli lycklig igen fick jag: *Bird - freedom*

Vad menas med det?

marias777
0

detta blev mitt kort,låter ju bra…:O))

Farwuq
0

Suck! Jag frågade om jag med rätta kunde betrakta mig som andligt utvecklad och se vad jag fick!

Ledsen

Vad kan det innebära?

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[BigMama]
0

#67 Men Farwuq!!! Är det inte DU på kortet? Flört

#64 Hur menar du? Fundersam Någon här på sajten som kan ge mig ett råd? (stryker seende då?)

Katarinaj
0

#68 Ja ställ "samma" fråga som du ställde innan, men omformulera lite grann och se vad du får för kort då.

[BigMama]
0

Jag frågade en gång till, typ passar jag att jobba i denna butik..

Lite ironiskt, med tanke på hur dåligt betalt det är i handels.. Får mer när jag är arbetslös!

Britt-Marie
0

Jag frågade om jag/vi någon gång kommer att få det bättre ekonomiskt och jag fick detta kort

ClarasMamma
0

Måste berätta en rolig sak:d..

min bror zedd som han heter här på ön, drog ett kort förut och fråga hur det kommer gå med kärleken, då fick han upp öken hihi tyckte de va jätte kul;)

Ta till vara på alla nära och kära du vet aldrig när dom lämnar denna jord <3

http://pysselgummsan.blogg.se/

Katarinaj
0

#72 Nä…men ska vi inte tolka det som om det kommer att gå hett till *L*

Katarinaj
0

#70 Verkar som om du ska tacka ja…*L*