God morgon 6:e maj
God morgon denna soliga försommardag.
Jag vågar inte försöka berätta hur vacket det är därute, staden, botaniskaträdgården och parkerna.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

God morgon gott folk
Soligt i Haninge, kan dagen börja bättre?
Önskar er alla en underbar dag
SEV 
#1 Nej det är knappast möjligt, det ser ut som Eden där ute (om man undantar bilarna)

soligt är de inte här men god morgon iaf denna gråa dag :D
Godmorgon, soligt här också 
Godmorgon! Här är det grått och kallt, känns nästan som snö i luften… *burr* En perfekt dag att arbeta på i alla fall…
Godmorgon! Här är det strålande sol, och ganska varmt redan. 
godmorgon godmorgon på er.. här är det halv klart hoppas det blir fint väder i dag så jag och clara kan gå en långpromenad:)
Ta till vara på alla nära och kära du vet aldrig när dom lämnar denna jord <3
http://pysselgummsan.blogg.se/

Godmorgon! :)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Godmorgon. Här i Strängnäs lyser solen och det är 12 grader, hoppas det blir varmare, för jag tänker lata mej i dag:)

Godmorgon! Vackert väder idag också :)
Godmorgon. Här i Njurunda är det gråmulet 6.9 grader. Våren är här träd och blommor har slagit ut mycket vatten i Ljungan.Men den riktiga värmen saknas fortfarande Önskar alla en bra dag (för det skall jag ha)Kram
God morgon allesammans!!!
Här i Borås skiner solen ifrån en klarblå himmel och naturen skiner ifrån sin vackraste sida!
Önskar er alla en underbar dag och ta väl hand om dig och dina medsjälar!
Kramar

Godmorgon i från Norra Skåne…underbart väder…
Godmorgon, här är det mulet men kanske det spricker upp frammåt dagen. Jag ser vattnet skymta fram en liten smula från mitt kontorsrum så jag inväntar glittret på spegelytan.
Godmorgon till er och Godmorgon till solen!
Ska på fotvård framåt kvällen.Det är så skönt att få fötterna sommarfina!
Man kan gå på det trots att man inte är pensionär

Godmorgon här med

#15 Visst är det underbart att gå till en forvård. Jag går lite då och då dit, hon bjuder på en kopp kaffe och en liten kaka medans hon filar och masserar föterna,
och jag är inte pensionär. Jag kan med 100% uppmaning, GÅ PÅ FOTVÅRD!!! ni kommer att få en last till!!!! 
Godmorgon från Borås och Sjömarken!!!
Hej!
Det är soligt här.
Vi har redan varit hos läkaren idag. Min flicka har öroninflammation i ett och läkaren hittade en pärla i det andra. Oh, the fun! 
Trevlig dag allihopa.
Det är nu över 20 och strålande sol och en blå himmel med enstaka "tussar", det är så vacket att man storknar.
Närmre +20,5°C

God morgon (middag, hehe) här är det soligt och skönt ute, men själv är man inne och är sjuk med förkylning och lite feber…
Min blogg: SweGizmo.se