Glimmingehus
Funderar på att åka dit snart. Det lär ju spöka där. Skulle vara en upplevelse att få se eller höra något där, kanske känna av något. Har ju varit där innan, men det var innan jag blev riktigt intresserad av det övernaturliga. Någon som varit där och sett, hört eller förnimmt något?

Vet faktiskt inte om dom har ngt slottsspöke. Har inte själv varit där sen jag själv var ett litet "spöke". Kanske står ngt på deras hemsida!
Katarina

Glimmingehus liger i småland va tommy ?
Säg till så fall så hakar jag på
MVH Zeed75

#2 Tyvärr Zedd, det ligger i Skåne. Du får åka lite längre förstås, men välkommen, alltid roligt med sällskap 

Ja vet inte mo jag har varit där för jag käner igen det. sak fråga maaam vi böskte många sådan ställen i skåne när jag var litten. men var i skåne liger det kan jag passa på och hälsa på en släktig med

Ligger i sydöstra Skåne, 12 km sydväst om Simrishamn eller 28 km nordost om Ystad.

ja jag prata med min mor nu, så vet på ett ungfär vad det ligger. är med nyficken på att vara på snogaholsm slott. var där när jag var litten mycket men mycket har vist ändras där

Snogeholms slott, är det också ett ställe som spökar? Där har jag aldrig varit, men kan också vara något att besöka vid något tillfälle.