Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettmeditation
Läst 453 ggr
[kvasthilda1972]
0

Hoppmediatation

Igår när jag och stblues satt i sängen och mediterade mitt emot varandra försökte jag samtidigt öppna upp mig och efter ett tag såg jag en skepnad komma förbi, det var ganska mörkt i rummet och mycket rofyllt, hade blicken avslappnat på hans bröstkorg, plötsligt lyfter stblues på armen för att klia näsan och jisses vad jag hoppade till…. ja det var den mediationen det…. Trodde inte att jag skulle vara så skvätten…

Är det fler som har några misslyckade tokiga meditationer på lager?

[stblues35]
0

Trodde inte heller hon skulle vara så skvättig men där såg man!Glad

Sen kom det en kudde och daska till mig i huvvet!Skrattande

Happyspirit
0

Aj då, man lär så länge man lever *skrattar gott*. Era auror sitter ju ihop energimässigt som ni säkert redan vet när ni sitter så och öppnar upp. Så det är klart man hoppar högt när den ena rör sig. Men, man kanske behöver få känna hur det känns och nu har ni gjort det, ja åtminstonde du Kvasthilda.Flört

Kram från mig

Cristine
0

Jadå, jag satt oxå i sängen och mediterade och när jag satt uppe på berget och det började hända saker hör jag alarmet  på mobilen som säger "ta medicinen, Ta medicinen.. nu hörgre…ta medicinen..Skrik…Då var det sonen som hade spelat in för jag glömmer jämt att ta den och skriker på slutet för jag vet aldrig var jag har mobilen.Så blev det med den meditationen.Skrattande

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

stina63
0

Ha ha jo du här har också hänt men inte har jag hoppat till så pass. Ifjor sommras så tyckte andra sidan att jag inte skulle meditera utan ha en lite paus. Men jag tyckte annorlunda. Dom såg till att min telefon eller mobil ringde hela tiden. Och det var alltid min mamma som som ringde.  Sen när dom märkte att jag inte gick på de, så såg dom till att min cd med iris inte fungerade. Så jag blev störd. Tillslut så gav jag upp och försökte fixa en ny cd. Men efter ett par veckor så satte jag på den gamla cd igen. Då fungerad den utan problem.

Cristine
0

Kusligt… för min cd med iris har hackat ett par dagar så jag inte kunnat meditera.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

stina63
0

*5 precis min hackade också trodde föst att det var cd spelaren och testade andra cd. Men icke dom fungerade.. Sen gav jag upp och testade senare. Då fungerade  den utmärkt och har inte strullat alls under ett år. Nog har den andra sidan ett finger med i spelet *ler*

Elisabeth-J
0

Min cd-spelare bråkade igår och skivor försvann och dök upp på helt annat ställe, en skiva hackade trots att den spelats felfritt innan. Det här hände under kursen som jag hade hemma igår :)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus