Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 597 ggr
tommytoe
0

Godmorgon 5/5

Så var det måndag o ny vecka. Ha en bra dag allihop!

Farwuq
0

God morgon, här är strålande sol och fullständig blomning, allt från hägg till syren. Utanför fönstret har jag ett stort rosa japansktkörsbärsträd som avtecknar sig mot den klarblå himlen. Runt hörnet står magnoliaträden och blommar de med.

Temperatur? si sådär 11°C

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

SEViking
0

God morgon gott folk

Denna morgon är som den är
åt molnen på himlen  är det många som svär
men då dagen fått gro
kan ju hända måntro
att molnen dom skingras sådär

Ha en underbar dag.

SEV Oskyldig

Cristine
0

SkrattandeGod morgon, en underbar dag är på gång… solen lyser för fullt, träden håller på att klä på sej och rabatterna är fulla av vårblommor.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

mona43
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon!

Här i Örnsköldsvik är det strålande solGladser ut att bli en fin dag! synd att man är sååå förkyld Gråter hoppas det går över snabbt!

Ha en fin dag allehopa!

mvh Mona

mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus 

"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"  

"Ingen är felfri"

mona43
0

Tycker denna bild här ovan är så fin, men ännu får man vänta lite på bären Skrattande

mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus 

"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"  

"Ingen är felfri"

Happyspirit
0

Godmorgon alla, önskar er en fin dag.Skrattande

NancyAlke
0

Godmorgon alla! Östersund bjuder på strålande sol från klarblå himmel… tyvärr bara en par plusgrader i morse, men det blir säkert bättre…

Skönt att vara tillbaka på jobbet efter en veckas sängläge också!

Manni
0

Godmorgon! Här är kallt och blåsigt och barnen är sjuka. Det blir nog en innedag med mycket film.

Zedd75
0

Godmorgon. här med.

fast feber och ont i halsen i dag.

Elisabeth-J
0

Godmorgon! Idag är jag trött men full av glädje :), det var mycket energier igår med kurserna, så härligt! :)

Här skiner solen på en klarblå himmel så idag ska jag sitta ute och njuta av vår-sommaren :)

Önskar er alla en strålande måndag!

Kramar

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

maiya
0

Godmorgon på er alla.Här i E-Tuna har vi en gråmulen morgon men ser att solen börjar titta fram genom molnen.Ha en underbar måndag.

Thinka
0

Godmorgon, här försöker solen titta fram lite försiktigt, hoppas att den orkar ta sig igenom diset.

bajn
0

Godmorgon alla. Var hittar man solen???? Här i Strängnäs finns den då inte….jo kanske lite.

Jag måste bara få säga en sak. Jag var inne på någon sida häromdan och där fanns det folk som hade att något var på gång, något stort!!! va det kanske det som har hänt i Burma, över 300 personer som gått vidare…… tänkte genast på detta forum då….

Kram

Birgitta

Elisabeth-J
0

#13 Här i Jämtland är det sol idag :)

Ja det kan ju ha varit det, det är ju svårt att veta men tråden heter Känner ni av

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Eija
0

God morgon, här i Filipstad med omnejd försöker solen kika fram då och då, hoppas, hoppas….

[stblues35]
0

God eftermiddag på er alla, hoppas ni får en underbar fortsättning på dagen!

Erika-A
0

Godmiddag! Skickar en solig hälsning från Borås!! :-)

Kerstina-61
0

Idag känns det lätt i sinnet. Jag har fått så mycket goa energier den senaste tiden. Senast igår på Elisabeth-kursen. Återigen Tack framför allt till Hellas Glad

Nu ska jag gå en skogpromenad med vovve. Vi har varmt och soligt, om än lite moln emellanåt. Trädgården i full blom med härliga färger. Tycker om att fota så skickar med en bild från trädgården. Jag har lekt lite med photoshop för att få med de vackra rosa tulpanerna, men annars är allt äkta..hund å så *L*

Önskar er alla på Ön en underbar dag!
Kerstin

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

NancyAlke
0

Ååååå Kerstina… nu längtar jag verkligen ner till din stad… och dig… och vovven Flört  Den där Friggeboden, eller vad det är, kanske man kan få hyra ett tag? *fniss*

kybele
0

**god morgon på dig och hoppas din dag blir fylld av glädje :D
**

Kerstina-61
0

#19 Visst skulle du kunna få bo där, men är nog bättre du bor i vårt hus för friggeboden är belamrad med BråteGlad Men det kanske vore en bra anledning att städa..iochför sig Skrattande

Jag ser fram emot att träffa dig!
Stor Kram!

Kerstin

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

NancyAlke
0

#21 Fullt med bråte… blir ju skitbra, då kommer jag att känna mig som hemma!!! Flört  Räcker med en stig till sängen bara… Fot i munnnen 

Jag känner också för att ge tiden en spark i rumpan så att jag får komma iväg nån gång Flört

Kramelikram