Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: intuitionsövningar
Läst 5172 ggr
evawa
0

frivilliga avläsningar?

Hej på er

Jag tycker personligen att ni som vill bli avläsna bör lämna bekräftelse om saker o och ting stämmer eller? Är det bara jag som reagerar på att det är dålig respons på det eller? Jag har inte fått  nåt pm från någon?

Eva

zeretki
0

Mmm, har funderat på det också. Känns som att man försöker att hjälpa folk men sen så bryr man sig inte…

Jag hoppas att jag svarade alla som läste av mina ögon. :)

melia
0

fast räcker det inte med att man svarar i tråden? jag hade inte en tanke på att skicka pm när jag lade ut min dotters ögon, men jag svarade i tråden istället Glad jag menade absolut inte att vara orartig mot någon, jag uppskattade allas tolkningar!

galdra
0

Ja meningen är ju att vi som vill ska få träna på att läsa av.Så ska det ju vara roligt också.Visst kan man ge respons på hur det gick.Jag fick pm från några och det var trevligt.Någon uppfattade jag som lite vass i tonen-och då har man ju ingen lust att fortsätta.

Elisabeth-J
0

Om man lägger ut en bild med avläsning så ska man givetvis ge respons antingen i forumet eller i ett pm. melia du har skrivit det i forumet och det räcker ju för då kan alla se resultatet där. Om man vill ha en privat avläsning så får man ta kontakt via pm och skicka bilden på ett annat sätt. Om man lägger ut det på forumet så får man räkna med att lämna respons här också för det blir många som undrar. :)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Happyspirit
0

Även om jag inte fått respons i forumet så har har jag fått det i PM  i stället så jag klagar inte på det.Kyss

melia
0

#4 okej Glad

Helleh
0

Jag bekräftade att det du & de andra skrev om mig stämde & tackade er allihopa i tråden :)

Snabster
0

Ber om ursäkt om jag glömt att svara någon :( tror jag gjorde det. Måste bara komma på vem! För jag har hittils svarat i pm

galdra
0

Ni som reagerar nu tror jag inte ska ta åt sig.Det var många fler Gladsom lästes av……

Tuva-Lena
0

En del har svarat, andra inte, men jag är väl inte nåt proffs direkt heller. Roligt att träna, tycker jag. :)

Passar ändå på att tacka dig, Snabster, för ditt pm! Flört

Sedan kan jag nog tycka att det blir lite tjatigt i längden, men gärna då och då, att läsa av ögon. Flört

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

loreena
0

jag har faktsikt saknat några kommentarer..

tarantella
0

jag har gett respons i min tråd jag startat och hoppas att det räcker. Vill man har personlig respons får man jätte gärna tala om det så skickar jag givetvis ett pm till er

drutten53
0

hej vännen..jag skrev i går ett inlägg här till dig evawa…men du vet serven  gav upp igen…..men hör nu min beskrivning på dig……småler..en själ med gott hjärta..liten och söt..myssig och go…men en jädrans själ att skrämma skiten ur en..asgarv…jag läste av dig i avesta..kram….

p.s…ja ni vänner…vi var hos denna tjej wefter vi hade varit på vinden…jag gick sakta in i vardagsrummet..stod och kände in….kände en kall vind som stök över min kind…jag fråga en person som stod vid fönstret om fönstret var öppet..men får inget svar från henne..några sekunder efter..hör jag en mörk röst…det är inget fönster öppet….jag höll på att dreta ner mig svimma…bakom mig sitter evawa…på knä i hörnet på golvet…det var hennes röst jag hörde…hahaha…hon tyckte det var skitroligt..när mitt hjärta höll på att lägga av..kram

evawa
0

#13 förlåt druttGenerad  men vi var ju på en spök jakt med en mycket spännande atmosfär, ser oss själv nu när vi liksom smög runt på tårna och viskade till varandra.. buuuuFörvånad 

Det kommer nu en tröstis kram till dig drutt fia..

Ps, tack för avläsningen

Själv tycker jag det är jätte kul med träning av den här typen. Tyvär har jag missat några ögon. Det jag reagerade på var inte er som har bekräftat utan på dom som inte har gjort det..Det krävs (och nu talar jag för mig själv) mod att gå ut offentligt så här med sina tolkningar..Lusten och att fortsätta våga träna så här off faller när det inte kommer någon bekräftelse tillbaka.

kram

Eva

EwaKristina
0

Håller med dej helt och fullt Evawa!! De som går in för att tolka,som numera ögon,visar på stort mod och vill naturligtvis ha bekräftelse tillbaka.Jag blir själv väldigt besviken om inte större intresse visas,och så klart då blir man ju lite off.

Karmatarerskanise
0

Jag svarade i tråden om ni hade rätt eller inte :) Hoppas ni blev nöjda :)

Fdtr
0

Jag har inte varit här inne på jättelänge men får vi läsa av personer nu??? Det var väl något som vi förut fick ta via PM privat medlemmar emellan??

Själv kände jag att det ibland var dåligt med responsen tillbaka (ingen skugga på er som gav respons + extra kram till EwaKristina som verkligen peppade), inte ens Elisbeth gav mig feedback. Vet inte om det är PM-systemet eller om det bara är så att folk vill veta men inte bekräfta.

Det är ingen vits att ha huvudet upp i det blå om du inte har fötterna stadigt förankrade på jorden.

HealMe
0

Hej! 
Jag har inte varit här på ett tag.
Hittade denna tråden av en slump.
Är det försent att vara med?
Jag skulle gärna sända foton på 2 personer till någon och få veta mera om vad ni ser.
Känner mig ännu inte riktigt redo att kliva ut ur anonymitetens skydd så om någon vill ha flera övningsobjekt så pm a mig så ställer jag gärna upp på ett hörn.
Lovar att lämna feedback också men även denna i pm form.
*HealMe*

Elisabeth-J
0

Angående avläsningar av foton och Orber m.m. så är det flera som inte har tid eller ork att hålla på med det. Så vill man ha det så kan man heller inte räkna med många svar alla gånger, i vissa fall kanske man får något enstaka svar eller inget alls.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Angel60
0

Jag lade ut min bild på "Foton att läsa av"

16/4, men ingen har läst av det än.

Eller kan jag inte ta fram svaren?

[Hellas]
0

#20 Hej Angel60!
I tråden som du helt korrekt använt informerar du andra personer på forumet om att du har en bild och att det är ok att läsa av den om någon vill, det är helt frivilligt från medlemmars sida och jag tror att just nu är väldigt många "mätta" på att läsa av foton, det har varit en anstorming en lång tid för just detta!

Dessutom så kan ingen räkna med att få sina foton avlästa.
De som läser av foton gör det oftast för att testa sig själva eller för att träna.
Om någon vill träna sig så får du kontakt via PM eller via din GB

Må så gott och lycka till
Kramar /Hellas

kvinna76
0

lämnar gärna respons om ja får min bild avläst eheh kramis

Angel60
0

#21 Hellas

Tack för upplysningen. Ibland tycker jag det är svårt att veta hur man ska göra och det känns dumt att fråga. Man vill ju inte verka dum.

Kram Angel60

J-Artur-K
0

Jag lämnar gärna respons om någon vill läsa av min bild med, Glad

Ny dag nya möjligheter

[Hellas]
0

Hej milky88, det är bra om du använder avsedd tråd :-)
Foton att läsa av!

Kram och ha en jättebra avslutande lördagkväll

Kerstina-61
0

Jag fick inte heller min bild  avläst. Jag förstår att det är många som vill och att ni som läser av inte hinner med alla. Jag tycker det är en självklarhet att lämna respons. Jag går ju själv utbildning och vet vad betydelsefullt det är Glad

Kerstin

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

stina63
0

Det är självklart för min del att man lämnar respons till den som har läst av ett foto.

Tina

HoppsanHejsanPruppsan
0

Jag är säker på att många står i kö för att "avläsa" min bild.

[Hellas]
0

#28 Använd då tråden: Foton att läsa av, i denna tråd anmäler man inte sitt intresse.
Sätt även in ett fota på din personliga sida

J-Artur-K
0

25# Ursäkta tänkte inte på att det fanns en sådan tråd redan,,

Ha en avslutande bra lördags kväll du med,,

Ny dag nya möjligheter

KallaMigMimmi
0

Jag har fått svar från alla härliga människor som jag läst av. Tack till er! :D

Jag kan långt ifrån läsa av alla personer. Dom jag läser av gör jag för att jag känner att deras personlighet är öppen för mig.  Så tuvärr kan jag inte tolka någon som inte fått tolkning alls även om jag skulle villja för rättvisans skull.                             

Till er som inte fått tolkningar: lägg in en nyare bild eller ta en ny och försök att "öppna dig" var inte rädd och bry dig inte om hur du kommer att se ut på kortet.

För min del är det ok att fråga mig om tolkning men snälla bli inte besviken om jag inte kan göra en tolkning på just dig :)

Kram på er alla Ni är unika!

//En främling är en vän du inte lärt känna än;)  kicka in på My place on WW

stina63
0

Jag har fått ett pm idag och blev jätteglad över de, och jag svarade tillbaka.

kybele
0

försökte läsa din sida o skriva lite till dig men gick inte :( men önskar iaf en bra dag Skrattande