En fundering
Sitter och funderar,saken är den jag aldrig läst en bok om healing. Men för ca 2år sen så kom en vän till mig hem och hennes syster och några vänner till henne för vi skulle prata just om andlighet osv. Lägga ängla kort och sånt. De fanns en bland min väns systers vänner som absolut inte trodde på paranormala saker. Iaf,när min väns syster satt i vårat kök o skulle lägga ängla kort satt ja med denna skeptiska person och 2 andra. Fick bara en sån lust o ställa mig över henne o dra…. ovanför hennes huvud,vilket jag oxå fick göra.. som en test. Och jag såg en svart tråd som bara for upp upp juh mer jag drog i den.. o de personer som satt bredvid gick fram till denna tjej o började trösta.. jag såg inte hennes ansikte utan stog bakom henne.. grejen är den.. hon gråter aldrig men haft mycket o gråta för.. vilket hon gjorde nu. vet inte hur ja gjorde men hon var tacksam ja gjorde de.
Gjorde inte mer sånna saker efter de försen nu i början av detta året,när ja får den känslan så styr mina händer sj. Har aldrig läst en bok om healing för de har inte varit inre. Men när ja väl står med mina händer ovanför någons huvud (oftast är de huvuden ja är vid) så känns de som någon lixom styr mina händer o de jag gör.. som sagt. de är inte min grej jag är intresserad av.. men de gånger ja gjort de har de fungerat o personerna i sig mår bättre o känner sig mer pigga.. va är de jag gör igentligen funderar jag på.. ser färger oftast vitt som åker ner o svart som åker ut.. vet inte hur ja ska förklara.. som ja drar i trådar o stoppar i ljus..
kan någon förklara va de är o hur ja ska vidare utveckla de hela eller om ja bara ska gå på min intuition så vore ja tacksam för svar.