horoskop
Undrar bara hur skall man "tolka"horoskop ?jag själv tycker inte att ex hur mitt stjärn Tecken är, stämmer in på mig. Ibland står det att man har stor vinst chans vad gör man då jo köper lottet tippar men icke en vinst,ett annat exempel är du kommer få ett jobb erbjudande som verkar intressant mm. Måste erkänna jag kan inte låta bli att läsa mitt horoskop ändå. Hoppas ni förstår vad jag menar blev lite flummigt
Man måste nog ha ett eget horoskop de i tidningarna stämmer inte alls.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Du menar ett som någon gör till en exempel när man är född klockslag mm

man är ju nyfiken… men … Ibland stämmer det och ibland inte…
Jag förstår att du tycker det är konstigt att det som står i tidningarna varje dag/vecka inte stämmer särskilt ofta… för det skulle innebära att varje person som är född i det tecknet du är född i skulle vinna när du ska vinna… och det gör man ju inte!
Tolkar man ett horoskop så gör man ofta det för att lära sig mer om ens personlighet - vilka styrkor och svagheter man har osv. Då tittar man inte bara på soltecknet - utan man tittar på alla planeterna (och månen m.m.) och ser deras "relationer" med varandra.
Bifogar en bild över ett horoskop. Soltecknet är navet på hjulet - men utan ekrar och allt det andra (symboliserade av de övriga planeterna) är hjulet inte mycket att ha, trots att allt ändå kretsar kring soltecknet/navet!
\Rickard

det kan ju vara så här att du inte känner igen ditt Tecken om du är född nära ett annat Tecken då kan du vara mera av det om du förstår vad jag menar?
Jag är vattuman och det som står beskrivet hur vattumän är så stämmer det så solklart bra på mig.
Gå in på spray och läs deras horoskop det tycker jag stämmer kusligt bra..
kram monica
#4 Vintersaga
du som har så mycket kunskap i detta - kan du inte skapa en egen tråd om detta - och förklara mera - jag själv är nyfiken! men har aldrig riktigt förstått hur man ska tolka ordentligt
kram Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
#6 - Ja, någon gång skulle jag kanske hinna göra det… vi får se. Jag har ju min egen teknik att tolka ett horoskop och jag antar att i tråden borde ingå det mesta som man normalt tittar på i ett horoskop… blir mer som en artikel då… eller ska jag bara visa hur jag tolkar?
Kram Rickard

VAD är spray ? för något.hur hittar jag dit?

www.spray.se och så tittar du på horoskop
kram monica

Hej!
Det finns flera astrologi program gratis på internet..Annars finns det också ett som heter. www.world-of-wisdom.com
Det finns att ladda ner på svenska och då gratis i 30 dagar sen måste man regga sig tror jag..Det programmet beskriver dig exakt vem du är… vart ascedenten stod i vilket Tecken när du föddes,i vilket Tecken du har månen i osv. du behöver bara mata in namn och födelse ort,år när du föddes,vilken tid på dygnet om du vet..jag har själv detta program och det är så klockrent..allt stämmer verkligen..
Kram Eva
#7 vore kanon intresant
Vänligen Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"