Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 813 ggr
Zedd75
0

En spök berättelse.

Jag tänkte ta och berätta en av min upplevese med kontat ned andar/spöke.

Den historien som är san. Utspela sig en fredag kväll i maj år 2000. Jag var på väg till borås från götteborg där jag hade jobbat hella dan. skulle träffa når väner på kvällen där i borås. jag träffa min väner utanför biljad cafet i borås. Vi skulle gå till ett utestäle och sätta oss. när vi gick där på gatan så möte vi en tant eller jag. Som stanamig och fråga efter vägen. Jag stog och prata med den  gammla damen en stund. Min väner forsate och gick men stan upp när dom såg att jag stog kvar på ett ställe. När jag hade kommit ki kapp undra dom vem jag stog och prata med. den gammal damen som går där borta natuligt viss sa jag. Alla tre titta konstigt på mig vilken dam. hon som går där bort jag bev ireterad att dom inte såg dammen. men förstog det ett tag senare. att dammen var nog en litten ande. Men varför andar frågar om vägen det vet jag inte.

Elisabeth-J
0

Vilken härlig upplvelse zedd :) Att hon frågade dig om vägen kan ju också ha varit ett budskap till dig?!

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Zedd75
0

ja jag satt i går och tänkte på den händelsen och om det kunde var så. För det konstigaste var att hon fråga efter vägen till skjuhuset hon gick ått fel håll och skjukhuset låg en bra bitt där i från. Jag mins att jag rekomndera henna att ta bussen. hehe

Opal
0

Fantastisk upplevelse du fick vara med om.

Jane-Lyzell
0

Kul med sådana upplevelser - clairvoyant seende(klarseende) när det är som bäst!

Vänligen Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Veyla
0

Jag tror inte att det var ett budskap. Låter mer som om hon var förvirrad. Kanske hade en sjuk på sjukhuset som hon skulle hälsa på när det plötsliga döden kom? Jag tycker ialla fall att det lät som att hon inte fattat att hon var död eller nått.

Är det möjligt? Vad säger mediumen här?

Zedd75
0

Jag tror att hon fatta att hon var död. men jag fatta det inte innan lång tid efteråt

Veyla
0

Men om hon fattade det. Varför fråga om vägen till sjukhuset???

Zedd75
0

Är nog så som Elisbeth sa det kanse är något budskap till mig. men var det vet jag inte

Marina2
0

Tack för att du delar med dig Zedd.

wolfie
0

Vilken härlig upplevelse!

Veyla
0

Jaja, Jag ska inte tjata Zedd. Men jag tycker att du ska ha det i tanken iaf. Allt behöver inte vara så magiskt;)