Underlig dröm.. Igen..
nu har jag haft en konstig dröm igen. Jag stod inne i badrummet och solen lyste in genom fönstret. Mot väggen såg jag min skugga. Men, min skugga var ett skelett! Det var väldigt tydligt, med varje ben, varje hål i hela kroppen. I drömmen reagerade jag inte alls. Det var inte konstigt överhuvudtaget för mig. Vad sjutton betyder det?!
Nu såhär i efterhand oroar man ju sig för att det ska symbolisera något med döden. 

Jag skriver nu bara vad min känsla blev när jag läste. Det känns som du har mycket healing inom dig, kanske du ska satsa på massage och healing? Jag kände det som att du ska lära dig om anatomin, att du fick den bilden som en vägledning.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Det hade jag aldrig gissat på. Var bombsäker på att det handlade om döden på något sätt. Healing är ju helt klart trevligare! 
Någon fler tolkning av min dröm?
Att drömma att man är naken, kan symbolisera ens sanna jag, utan våra olika roller. Att drömma att man ser sin egen skugga i form av ett skelett (naknare kan man väl inte bli), skulle för mig innebära att min skugga behöver "mer kött på benen", om du förstår hur jag menar?!
# 4 knubbig är jag så det räcker. inget skelett direkt. haha.
hur menar du med att min skugga behöver mer kött på benen?

hej! eftersom solen skiner in på dig och på din kropp ditt skelett är det dags att lägga all enregi på dig själv,satsa framåt,och att du ser rakt igenom dig kan vara att du ska ta och lära dig saker om kroppen din egen till och börja med.
kram monica
Solsken stor ofta för Positiva saker. så du kan nog vara lugn;)
Skuggan kan representera att du är rädd för att dö.
Men jag tror att det kan vara i kombination av skugga och solsken att positiva känslor från tidigare händelser. Kanske ett förhållande?
Men skelletet då? Jo det står för död. Inte nödvändigtvis att du ska dö. Kan vara död åt dem här känslorna?
Du har kanske har låtit ett förhållande dö ut? Eller något liknade.
Svårt att veta för mig när jag inte kan ställa dig direkta frågor. Men Nu har du lite grundmaterial att arbeta med;)
Det skiljer väldigt ifrån dem andras ganska rejält;)
Men det är så här att ingen av oss kan veta. Vi kan bara säga vad som käns troligt för oss. Det är din dröm, alltså är den menad så att du ska förstå den:D
Så fundera lite och tolka den själv. Det är faktist ganska kul;)
skelett =oro eller problem i familjen stod det i drömboken ,
Solen = symboliserar enighet, sanning,ljus fruktsamhet, värme och över flöd. Lyser den i ett hus kommer du förvärva en stor egendom ochlyser solen klart är det ett förebudom att du ska förvärkliga dina drömmar nu.
Känns det bättre?
Med ljus…. Alma
#5: du kanske behöver ge dig själv energi, göra saker du mår bra av.
#9 Står det i boken??? Du spår väl inte efter en bok?
Det står väldigt olika i olika böcker. Man måste läsa fler böcker;)