Trancekurs med Anders Åkesson
3 Dagar. 9-11 maj i Fjugesta
Denna kursen är till för dig som har kommit en bit på vägen i din mediala utveckling och känner att du vill prova på Tranceutveckling. Trance innebär att man försätter sig i ett förändrat medvetandetillstånd och låter andevärlden arbeta mera direkt via ens röstorgan mm. Samt att vi kommer att få prova att sitta för trancefiguration. Kurstider Fredag 17.00-21.00 Lördag 10.00-17.00 Söndag 10.00-16.00.
Kostnad 2600kr inklusive fika lunch kursmaterial.
Info Bokning göres till Lisbeth på lisbeth.von@telia.com mobil 070 66 127 60 0585-31777

Fösvann texten? Det har varit strul ibland så prova igen, annars skickar du det i pm till mig så hjälper jag dig att få ut den här.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Nu är det fixat och klart :)
Elisabeth

Tack för hjälpen, som det kan bli…
..hihi texten försvann visst ,men nu ser det bra ut.. Kram

Lisbeth, vilka datum är det? ;)
Kram
Elisabeth

Jag kollade datum och ort och satte in det också :)
Elisabeth

Det blir väl fler Trancekurser med Anders?? Har ingen möjlighet denna helg!

Mmm, vore väl skönt att få transa lite!! Och vara på Fjugesta en helg. Yammi. Återkommer om Gudinnan beslutar sig för att hälla lite manna från himmelen på mig! Kram till Anders o Lisbeth från mig! Och du Lisbeth - jag har saknat mig jag också! Tack för dina ord!
Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

Ja, det hade varit underbart att få ha dig här över helgen.. Du vet du är alltid välkommen. Finns det hjärterum finns det stjärterum..
. Du skrev jag har saknat mig jag också ,hahaha på ditt inlägg,menar du dig också… Tror det. Ha en underbar dag.. Kramar…