Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 737 ggr
[mia-38]
0

Min farmor

Efter gårdagens kanalisering så har jag sovit oroligt inatt.

Haft min farmor med mej…Hon har medlat en massa i min sömn…Så fort jag höll på att somna petade hon på mej så jag skulle vakna….

Tack Ina123 för denna fantastiska upplevelse…

MVH Mia

Hoppfull
0

Vad coolt ändå mia!

Jag har oxå haft meddelanden i sömnen och är så trött idag så att jag känner mig som överkörd av tåget. Men det var det väl värt (om det är av kanaliseringen), det var sååååå häftigt! Tack igen Thinka och Elisabeth för att jag fick vara med!!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Ina123
0

Tack själv Mia för jag fick den möjligheten att öva och förmedla det till dig!  Vad härligt Mia att hon är hos dig din farmor, men jobbigt om du inte ska få sova på nätterna. Du kanske kan be henne meddela sig med dig på dagen istället. Hoppas du fick ut något av hennes budskap till dig inatt. Ta hand om dig och du vet ju vad, det kanske bvar det hon extra ville poängtera när hon kom till dig inatt :) Kramar

[mia-38]
0

Hej Hoppfull!

Just så här utförligt under drömmen har jag aldrig känt. Att det var just min farmor. Jag har annars bara haft en skugga eller nåt..men i drömmen visade hon sej. Ina var även med och förmedlade en del. Tyvärr kommer jag inte ihåg vad min farmor ville….men hon var helt klart där. Skrattande  Känner mej med trött och mörbultad…hihihi..men det är det värt när man får sån kontakt…

[mia-38]
0

Ja Ina….Nu vet jag ju med säkerhet att det är hon som är hos oss. Har tvekat ibland. Och jag är så glad att hon har det bra i himlen.

Jag hoppas hon fortsätter vaka över oss.

Och idag har jag gjort ett val vad det gäller kärleken. Bort alla krångel-karlar som sviker hela tiden.

Ina123
0

Gå på din känsla Mia, det är bra!! Kram

Hoppfull
0

Vad häftigt mia!!

Jag vet fortfarande inte vilka som var med mig igår (och är med mig hela tiden)… ingen av dem ringde några klockor och det var inte någon jättenära släkting. Men det fanns ett övergripande budskap som susat runt mig inatt och det var nog det jag behövde höra just nu :)

[mia-38]
0

Ja Hoppfull….hoppas du får klarhet i vilka det var.

Jag hade en man runt mej…levande eller död….en man som ville ge mej ett hjärta..eller hade redan givit mej det. Kommer inte på direkt vem detta kan vara…funderar än….får inte ihop det med den jag trodde först..

Men visst är det spännande. Detta ä något som kommer att sitta i länge länge….

Hoppfull
0

Samma här :) det var två som var påtagliga och jag har ingen aning om vem någon av dem är…

Jag blev väldigt sugen på att göra en riktig sittning, alltså där man träffas fysiskt. Det vore sååå häftigt!!

[mia-38]
0

Jaa…jag hade den tanken med Hoppfull. Ska försöka hitta nån som kan göra detta….