Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 287 ggr
Elisabeth-J
0

Kramar och Tack!

Alla är inte riktigt klara än men jag vill framföra ett stort tack för all hjälp ikväll. EwaKristina, du har varit ett stort stöd och en god hjälp för oss alla! Ni som ställer upp och hjälper till, ni är guld värda med eran hjälp och ert stöd! Och till eleverna vill jag bara säga att jag tappar hakan när jag läser, ni har varit fantastiskt duktiga allihop ikväll, jag är så djupt imponerad av allt som ni fick fram.

Tack och kramar till er alla!!!

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Manni
0

Och jag vill ge massor med kramar till Elisabeth, Ewa och framförallt till Nancy för en fantastisk upplevelse!!

Tack även till er andra som ställer upp för oss på kursen och kramar till Thinka och Ina, som fortfarande håller på!

SEViking
0

Javisst, här kramas det, en gruppkram då.

SEV Cool

[Hellas]
0

th_grouphug

[mia-38]
0

Vill tacka Ina så jättemycket för kanaliseringen!!! Du var kanonduktig!!!

Varma kramar till dej.

Opal
0

Tack för att jag blev utvald till kanaliseringen och ett stort grattis till Ina du var jätteduktig.

Ni andra är också duktiga.

Kramar till Er alla.

EwaKristina
0

Så duktiga alla var!! Imponerande,att så i början på Utvecklingen kunna lämna så detaljerad Information..WOW!! Kram

NancyAlke
0

Tack och kram till alla! Manni var otroligt duktig… och Elisabeth fick lite extra att göra också, jag har tydligen en väldigt påstridig pappa Flört

Ina123
0

Tack Opal och Mia för att jag fick tillfälle att öva, tack mina goa kurskamrater som finns där i alla lägen och Manni vad duktig du var, grattis tjejen vilka framsteg! Tack övriga också för att ni vill agera försökskaniner :) Sist men inte minst Elisabeth och Ewa, vilket stöd man får av dessa fantastiska kvinnor! Och heja Thinka som fortfarande håller på, kramar i massor till er Glad

Hoppfull
0

Kramar och tack från mig med! DEt var oerhört spännande och givande… jag hoppas att jag inte ställde till det för Thinka för mycket Oskyldig 

Fantastiska arbete bland mitt uppenbart röriga, stora men trevliga sällskap :)

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Thinka
0

Tusen tack till SEV och Hoppfull som ställde upp som mina sitters ikväll. Det var lite kämpigt ett tag, tack Elisabeth för att du fanns till hands! jag vet inte alls hur det gått för er andra ikväll ska läsa igenom era trådar snart. Men vad jag förstått så har ni varit jätte duktiga.

En stor kram till SEV och Hoppfull och till er andra också!Kyss

SEViking
0

Ja kramar får man ju aldrig nog av *ler*

Kram tebax å tack själv,  du är jätteduktig 

SEV Cool

Thinka
0

EwaKristina en bamse kram till dig också! Såg ju att du var " inne". jag har förbrukat oerhört med energi ska springa ut till kylskåpet och småäta lite som vanligt!Oskyldig