Glädje & inspiration 2/5
Skriv gärna och berätta om det som har gett er glädje och/eller inspiration idag. Eller berätta om något roligt eller positivt som har hänt er under dagen 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Min glädje är att det är så många som vill hjälpa oss på Distansutbildningen att växa i vår träning.
Kram Hellas
Min glädje att att jag får vara med och hjälpa er på distansutbildningen 

Jag har varit ute o joggat i skogen. Min ene son var med mig.
Nu har jag flyttat ut till min stuga.. Härligt
#4 ååå vad jag är avundsjuk nu. En liten sommarstuga med pendlingsavstånd till jobbet, DET är en stooor dröm för mig! Men jag är i alla fall glad för att du är där och kan njuta!
*5 jo det är jätteskönt och har enbart en liten bit att cykla till jobb. Men tyvärr så har jag inte bredband i min bärbara dator ännu. Så jag får komma hem mellanåt efter jobb och kolla in här.
#6 Kanske är lika bra det, finns ju risk att man fastnar vid datorn annars.. 

Även jag kände att dagens glädjeämne var att bli uttagen för helgens övningar i kanaliseringskursen :)
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Känner stor glädje över att bli uttagen till kanaliseringen jag också!
Också glad för att jag fått träffa kära vänner idag!

Idag är jag så lycklig över att ha stått och eldat i gräset runt stugan i flera timmar. Det är avkoppling. Men nu luktar jag som en gammal bratwurst så jag måste genast skynda till duschen!
#10 bratwurst gott ;-)

#11 Ja det har du så rätt i! Det är väldigt gott! Men kanske inte att lukta som en….eller….. Hi hhihi
#12 *fniss* jo, om det finns hungriga karlar i närheten..*S*..

#13….undra om "Mäster" går igång på att jag luktar Bratwurst?? Ha ha ha
#14 Meen, gillar han inte vitlök? Jag älskar denna röklukt man får då man tex suttit vid en brasa…
Då blir jag poppis för jag slog skyn från den grillade kycklingen över mej
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Min glädje för idag är att jag sålde min valp till en person jag känner och vet att han kommer få det bra!

Ha nu funkar forumet igen legat ner sedan kl 19.00 i gårkväll. belv ju nästan tokig ju 
#18 men oj Zedd…För mig har det funkat galant…

Det har varit en del buggar så att medlemmar inte kommer in på iFokus, jag hoppas att allt snart ska fungera ordentligt igen.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus