Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 835 ggr
tommytoe
0

Godmorgon 2/5

Godmorgon! Ingen som är uppe idag? Sol, ser ut att bli skapligt väder. Ledig och hoppas få lite gjort idag.

stina63
0

Godmorgon.. jo jag är uppe och idag ska jag flytta till min stuga.

[Chakra]
0

Godmorgon! Jodå, jag har varit uppe några timmar trots att jag kunde haft sovmorgon! Får roligt besök idag!

Regntunga skyar hos mig, men det verkar lätta lite nu…

SEViking
0

God morgon

Här i Haninge ere grådaskigt, men idag ska grillas, fick mersmak på det i helgen. Vem vet, kanske kan jag lura med mig någon i grillkänslan.

SEV Cool

Ina123
0

Godmorgon, jodå, vaken sen ett par timmar jag med. Ikväll blir det tjejmiddag, ska bli så kul att träffas igen :)

Elisabeth-J
0

God morgon!

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

[mia-38]
0

God morgon..Skrattande

Idag öser regnet ner….och idag är det en stor marknad i stan. Typiskt…Skrikandes

Ska iväg o hjälpa min chef på kontoret nu några timmar även om vi är lediga idag.

Ikväll är det dejt….hihihih..Kyss

Kram på alla…

TantAlma
0

God morgon!

Morgon trött som 17! Men jag har en härlig dotter som får mig att le … Då blir man pigg igen.

vattuqvinna
0

hej hej! vklen och alert väntar på bussen som ska ta mig till örebro först och nästa till strängnäs för att häls på min gamla mor.

Mia ..lycka till med dejten *ler*

kram  monica

Jane-Lyzell
0

Morn morn

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[mia-38]
0

Tack Monica…..hihihihi….Skrattande

[Hellas]
0

Harkel harkel….host host………God morgon!
Mulet är det här, jag ska iväg och kika på altanmöbler!

Hmmm. jag har köpt Alovera juice, tydligen ska man pli piggare på morgonen av den, jag är för jäkla hopplös sjusovare!

[mia-38]
0

Hahahahah….Hellas!! Det är ju sjusovarväder idag ju…bara regnar….så sov när du kan….o njuuuut….Skrattande

Marina2
0

God för middag! Ha det gott alla!

[Hellas]
0

#12 En kanna kaffe senare är jag såå go att ha och göra med och humöret är på topp men före kaffet och uppvaktningssträckan på en timme är det ingen större idé att börja prata National Encyklopedin med mig *urk* Skrattande

[mia-38]
0

#14,,,,Kaffe är ett MÅÅÅÅSTE på morgonen….!!! Annars är man ju inte vid medvetande på hela dan…hahahahah…..Skrattande Har hänt att jag glömt att kaffet är slut…och alltså inte handlat det till morgonen efter…Hmmmm….Då ska man INTE prata med mej….Hemlis