Glädje & inspiration 1/5
Skriv gärna och berätta om det som har gett er glädje och/eller inspiration idag. Eller berätta om något roligt eller positivt som har hänt er under dagen 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Att jag haft en ny tydlig andekontakt, mera övertygande än någonsin… tror i alla fall att jag blir glad 

Skrivlusten är tillbacka och jag är nästan klar med min fantasy bok. Nu kan jag snart börja med renskrivnigs arbete och arbeta med texten. Sedan är det bar att sicka in den till ett förlag och holla tumaran. anars har jag bestämt mig att ge utt den själv till jul.
Men va kul för dig NancyAlke, och lycka till med boken Zedd75…håller tummarna jag med……Jag blir glad bara någon annan är det….faktiskt den bästa glädjen….

Idag har det varit en dag full av ispiration och glädje :) Har också skrivit en hel del idag och är inte klar med det än :)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Jag har haft värk idag men fått vara frisk i övrigt… Det känns underbart…. 
Har fått kontakt med min själsfrände :-) men ej från min nuvarande kärlek :-(
Jag har haft min bästa vän här över valborg! Vi åkte runt i går och tittade på eldar och så var vi på kyrkogården här i Tumbo och kollade runt på gravarna. Innan de tände elden, vi var inne i kyrkan också en sväng faktiskt och lyssnade lite på prästen. Och idag har vi fixat hennes nya hemsida. Vi har en massa roliga planer i sommar. Känns jätteroligt och jag är så glad för att han en sån go vän. Det är faktiskt min allra största glädje just nu.
Känner glädje när jag tittar på alla mina ljus som brinner i kvällen när det regnar utomhus.Har tre dagars ledighet framför mig som jag också är glad för.
Hadde besök aldedes nyss frågade om det var den fulingen som gömmer grejer, då försvan han utan att säga något. Men hunden är inte rädd den bara tittar och småpratar, han har nog bättre kontakt än vad jag har. Det blir intresant att kolla detta. Han är kvar.