Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: medium
Läst 15132 ggr
Elisabeth-J
15

Ellinor Hedlund

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min vän Ellinor Hedlund är ett duktigt medium och andlig coach som bor i Eskilstuna. Hon hjälper många att komma framåt i medial och personlig utveckling. Nu är det ett stort intresse för att starta upp något för ungdomar och det kommer hon snart att göra också. Läs mer på hennes hemsida www.magiilivet.dinstudio.se   Jag rekommenderar henne varmt, en ödmjuk och kärleksfull kvinna som finns med oss för att hjälpa andra. Jag pratar med många som undrar om kurser i Eskilstuna och om det finns något för ungdomar och Ellinor har detta och hon är ett seriöst medium som man kan lita på.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

EwaKristina
0

Ja jag har aldrig träffat henne personligen,men de som gjort det rekomenderar henne.Har bara hört gott om henne.

Elisabeth-J
0

#1 Japp, hon kommer ju också till Avesta så småningom och till Norrland Skrattande

Elisabeth 

misshelena
0

jag har träffat Elinor Hedlund idag..jag måste säga att efter att bara ha mött henne en gång så var hon en fantastisk människa.

När jag steg över tröskeln till hennes mottagning så var det som ett stort lugn föll över hela mig.Det honsa till mig fick mig att tänka i andra banor.Och jag känner mig ganska säker nu på vad jag  behöver göra för att klara av min sorg…När jag steg ut på gatan efter vårt samtal så såg jag livet på ett sätt som jag aldrig sett det förr.Snacka om energikick..

Rekommenderas varmt men jag har ochså träffat Elisabeth och talat med Bounty i telefonen…Ni är fantastiska allihop…om man lägger ihop allt som ni sagt så hänger det ihop liksom och bildar ett budskap som jag nu har kommit på…

EwaKristina
0

Otroligt glädjande att allt faller på plats för dej,Helena

Blir alldeles varm i själ och hjärta,att du mår så bra efter träffen med Elinor.Kram Ewa

misshelena
0

jamen jag fick hjälp av dig och Elisabeth..jag la ihop allt ni sa ock kom fram till vad budskapet var och nu är det lugnt..jag är inte rädd längre….

EwaKristina
0

Jovisst,alla vill vi ju att du ska må bra.Men jag vet ju hur du kände det innan träffen….och precis som du beskriver ovan,så är det helt underbart att höra att du gick därifrån med lätta steg och en helt annan syn på allt!För det är så det ska vara!Kram Ewa

flymybike
0

Fantastiskt att man mår bra av ett möte.

Elisabeth-J
0

#7 När man har haft en sittning så är det meningen att personen går därifrån med positiva känslor. Man ska aldrig lämna någon förvirrad, ledsen eller rädd.

#5 Jag tänker på dig och det känns så otroligt bra att dina rädslor har släppt.

Elisabeth 

misshelena
0

Elisabeth…du anar inte vad roligt det är nu när dom kommer…Finns ju inget att vara orolig för.jag som trodde att jag höll på att bli galen sov med tända lampor i hela lägenheten.Nu när jag lägger mig säger jag godnatt på er…

Elisabeth-J
0

#9 Det gläder mig att du upplever trygghet, glädje och humor med det nu :-)

Elisabeth 

misshelena
0

ja så är det…visst är det skönt..jag vet ju niu att vill jag så kommer han..även om jag förlorat honom så kan jag fortfarande ha honom här fasst på ett annat sätt och det känns bra…..Vi pratar hela tiden med varann…

Happyspirit
0

Nu har Elinor Hedlund skaffat sig en ny hemsida på Din studio. Det har hon gjort idag! Ni som har märkt att den gamla inte funkade.Skrattande

Elisabeth-J
0

Elisabeth 

Happyspirit
0

*skattar gott* Du hängde med där Elisabeth ser jag!!!Skrattande Du vet ju jag och länkar hahaha! Tanks!

Kramis Happy!

Elisabeth-J
0

Jag vet Flört

Kramar!

Elisabeth