Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: andlighet
Läst 564 ggr
Mia65
0

Vad tror ni?

Hejsan! Ett tag sen jag var här inne. Hoppas alla mår bra!!
Har en fundering som jag ofta haft i mina tankar. Skulle va intressant att höra vad o hur ni tror o tänker. Om man dör då även fler dör samtidigt, hur blir det då?

Hur tror ni att det funkar som tex när tsunamin hände. Alla dessa som dog då på en o samma gång.. familjer, vänner osv… Såg dessa själar varandra? Kom alla deras släktingar för att ta emot dom? Kunde mamman som dog ta sina barn, make eller förälder i handen o gå vidare mot ljuset?? Eller är varje död individuell?

Kram

[Hellas]
0

Jag tror att om en familj går vidare samtidigt så går de tillsammans mot ljuset.
Men varje bortgång är ju individuell ändå, det ena utesluter ju inte det andra.
Men det är vad jag tror.

Maili_K
0

När vi födds så delges vi en personlig guid som hjälper oss till livet, denne samma guid hjälper oss tillrätta när vi dör. Jag tror att vi får hjälp att hitta våra nära och kära när vi går över. Har själv upplevt NDU, så för min del så är jag säker! Men detta är min åsikt!!

Kram

theo22
0

Varje själ har en egen resa, och vid stora katastrofer tas väl varje själ emot av deras hjälpare och guider, och tiden vi är kvar på andra sidan innan vi går ner på jorden igen beror på hur stort behov vi har av upplysning och vila, däremot kan själar gå ner till jorden i grupper om det är bra för vår utveckling, sen finns det tvillingsjälar som återföds tillsammans många ggr, det var min syn på det hela…

marias777
0

Intressan,hmm själv fick jag höra att en äldre kvinna tog emot min syster då hon omkom i tsunamin,förmodligen en äldre släkting..men självklart tar jag för givet att även hennes man och lille son fanns där med henne nånstans…

Eija
0

Jag vill gärna tro att dom går tillsammans om det är en familj t ex…varför skulle dom inte det…..och precis som vilket fall som helst möttes av sina nära o kära som redan fanns där…

Jane-Lyzell
0

självklart går det tillsammans i dessa katastrofer!

Och andevännerna står redan och väntar på dem i en redan noga planerad förberedelse, då de vet när vår tid är inne långt före oss själva. Och vid dessa katasrofer när många går över samtidigt är det så många andevänner involverade i kärlekens ljus för deras övergång! Det blir ett ljus så starkt av kärlek som omsluter dem alla!

Vänligen Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"