Det börjar igen...
Jah nu börjar "spökerierna" hemma hos mig igen, på kvällarna när jag ska sova lyser min skärm till teven, vilket borde vara omöjligt eftersom att den inte har några sladdar och alltså fungerar den inte. Den lyser i blå/grått, sedan när man kollar efter en stund lyser den inte, sen kollar man igen då lyser den. Och igår då lös den hela kvällen (förutom när det kommer in någon, då är den svart), och när jag lagt mig för natten så lät det som om någon knäppte med fingrarna precis ovanför mitt huvud, det hördes oxå som att en kula rullade igenom hela rummet. När jag sedan kollade upp lös teven fortfarande och jag tyckte mig se ett ansikte eller liknande på min bänk tvärsöver rummet.
Min mössa som alltid har häng på min lampa ligger nu på exakt samma ställe som jag tyckte mig se det där "ansiktet".
Och ibland när jag låg i sängen inatt så blev det jättekallt på vissa ställen på kroppen, som om någon rörde vid mig.
Någon som kan tänkas veta vad/vem det kan vara, vad h*n kanske vill mig ?
Vore tacksam för svar, kram jennifer.

Det kan många gånger kännas obehagligt när man tror aller vet att någon finns i rummet, men obehaget beror mest på att man inte vet vem det är. Vanligtvis så är det en anhörig som har gått över som hälsar på och vill tala om att dom har det bra. Jag sitter inte och tonar in något över forumet på vem som är hos dig/er för det är viktigt med personlig kontakt så det bästa är att du ber dina föräldrar att kontakta ett medium som kan komma hem och kolla vem som är där och förmedla det personen ev vill säga. Men du behöver nog inte vara rädd, var trygg i vetskapen om att dom vill visa att dom finns där för dig och din familj.
Kram!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Jag kan inte svara på din fråga men jag kan lägga som förslag att du lägger ut ett foto i tråden på ditt rum eller din skärm och låta oss försöka komma fram till ett svar. Det är flera som vill öva upp sina kunskaper på forumet .
Med ljus och värme Alma

Tack så mycket för svaren, ska ta kort på rummet och skärmen såfort jag fått batterier till kameran.
Men elisabeth, det kan mycket väl vara en släkting, sist jag blev hemsökt var för ett år sen ca, och då hade jag gråtit till min mamma flera veckor att jag ville ha hem en sån där som kan prata med döda. Min mormor är död, och jag ville så gärna prata med henne, det kändes som att det var hon som var där, jag pratade med henne ibland. En gång syntes hon i camen, jag var ensam hemma och hade camen på och min kompis frågade vem jag var med, så sa hon att jag skulle kolla i camen, och då satt hon i soffan bakom mig. Men efter det blev jag rädd, och efter det slutade allting.
Kanske är det min mormor som kommit tillbaka ?