Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 764 ggr
Cristine
0

Visit mitt på dagen!!

Jag stod böjd över badkaret och tvättade håret med dörrarna öppna till trädgårdenoch solen lyste in, plötsligt var det nån i dörröppningen som skuggade och jag såg en blå arbetsoverall..sån som har hängslen.. med ett tjockt rep runt midjan och byxorna var vida..verkade för stora. Eftersom jag inte såg överdelen på kroppen så trodde jag det var grannen och reste mej hastigt upp för att ta en handduk och skyla mej med, då var det ingen där. Sonen sprang runt huset och tittade men såg ingen.Grannarna var inte ens hemma. Kan man se andarna mitt på ljusa dagen?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Elisabeth-J
0

Självklart kan man se dom även på dagen :) Dom finns hos oss dygnet runt. Det där med kvällar, nätter och mörker har nog mer med gammal Skrock och filmer att göra.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Jane-Lyzell
0

JappSkrattande

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[kvasthilda1972]
0

Visst kan man det!!! Själv har jag aldrig sett en ande på kvälls/nattetid…

Denna kommentar har tagits bort.
Cristine
0

Skönt att veta för vi blev väldigt fundersamma..det är ju bättre om dom kommer under dagen. Då bör man ju kunna ta kontakt med dem då också så blir det mindre skrämmande när man är nybörjare.

Elisabeth-J
0

#5 Det är ju också så att vi är mer lyhörda på kvällar och nätter för då är det inte en massa ljud som stör och på dagen så är man många ggr fokuserad på arbete osv. Men dom finns där fast vi inte alltid då uppmärksammar det på samma sätt som på kvällar och nätter då det är tystare och lugnare.

Elisabeth 

Cristine
0

Då fick jag en till fundering..är det en bra start på dagen att gå igenom och rensa alla chakran innan man kliver upp på morgonen?

Elisabeth-J
0

#7 Om du själv känner att det är bra för dig så ska du göra det. Det finns inga rätt eller fel, huvudsaken är att man gör det som känns mest rätt för sig själv.

Elisabeth 

Cristine
0

Tack Elisabeth jag skrev förut men det kom inte med ,jag har börjat varje morgon och meditera och sängen är nog bästa platsen för mej.. lungt och skönt*leeer*

#2 och #3 Tack för svar!