Vilken underbar dag.
Idag har jag njutit av det vackra vädret, 23 grader på em. Solen sken och fåglar kvittrade, en och annan mygga,fluga humla och geting har jag också sett. Vi såg efter lilla Moa på em för hennes föräldrar var på begravning.
Min första "lediga" em på jag vet inte när, har jobbat snart dygnet runt med modevisning och inventering i butiken.
Men idag känner jag att en dag med henne gjorde mig gott, vi har lekt på altanen och ätit (hon är ett riktigt matvrak) gått en skogspromenad och njutit av allt.
Gruvade mig lite innan för hon har inte varit ifrån mamma någon gång och är en riktig liten morsgris. Men det gick hur bra som helst, jag har haft hjälp av moster T.O. som avgudar sina syskonbarn.
Jag känner mig lugn och harmonisk ikväll, stressen har "ramlat" av mig och jag tänker bara ta det lugnt ikväll också, ska se Monk med Peter Stormare som går på TV´n ikväll.
Nya tag till imorgon med fortsatt inventering som väntar.
Ha en bra kväll allihopa, jag har inte haft tid att vara inne på ön på ett tag men efter 2/5 blir det kanske lite tid över.
Kramar från Tatsu.

Jag håller med dig om att det har varit en härlig dag :) Strålande sol och varmt, likadant ska det bli imorgon.
Kramar!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus