Godmorgon 28/4
Här ser det ut att bli en solig dag, än så länge!
Hoppas ni alla får en fin och trevlig dag med massa värme och kärlek.
/Stefan

Gomorron!! Dags för arbete igen, efter en veckas skön semester.. Regnigt och grått i Avesta. Önskar er alla en härlig måndag!
God morgon! Här ser det ut att bli en fin dag igen.
Bara 3 dar att jobba denna veckan….
Kram till alla som vill ha./Mia
Godmorgon, önskar er alla en bra måndag 
God morgon, Sol, bländandesol, blå himmel och säkert kring 8-10°C
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
God Morgon! Här skiner solen för fullt….ha en underbar dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

God morgon mina vänner!
Här är det grått o mulet, MEN jag vet att sommaren är på väg!!! Kramar
Godmorgon! Solen skiner här idag med! Jag får inte fram ett pip
. Rösten är i stort sett helt borta. Jag som ska ha kurs ikväll. Jag får väl skriva instruktionerna på ett papper vad som ska göras. Hoppas innerligt min röst kommer tillbaka och det snart!
God morgon på er. Har haft en underbar helg med vänner. Börjar veckan fylld av kärlek och värme.

Godmorgon här är det en gråmulen morgon men termometern visar +14,4grader. Ha en bra måndag allihopa.

Godmorgon! Solen skiner o på väderkartan har dom visat upp mot 20 grader varmt. Ha en bra dag allihop!
God morgon alla kära Ön-själar!
Solen skiner ute å inne i mitt hjärta! Ber om en underbar dag för mig å er alla andra!
Kramar ifrån mig

God Morgon till er alla på ÖN
Godmorgon alla! Här är det ordentligt gråmulet i dag, dessutom vaknade jag med en hejdundrande förkylning… hoppas det är allergi och att det går över… annars får jag nog åka hem till kudden i stället för att jobba… *urrrk*
Mulet idag, snuvig, halsont och hemma å är sjukskriven :(.
Nancy, jag har min kudde under huvudet eller bredvid.
Tack å lov för Lap Top
Morrn morrn :p
Jag fick med bild men inte text,men jag sa att nu ska man vara ute i solen och lukta på blommorna och inte vara sjuk.Jag önskar er båda ett snabbt tillfrisknande..ni får titta på dessa medans ni sitter och snörvlar. Kramar
Otroligt vacker bild!!!!
Jag som älskar blommor!!! :p
God morgon min kära! Nja soligt och soligt… det är ju mulet nu… men solen tittar väl fram då och då… Puss puss
#14 Synd att vi inte bor närmare, då hade vi kunnat kampera ihop, för nu åker jag hem till sängen… Säger som du… tack och lov för laptop, den får nog bli magvärmare de närmaste dagarna