Välkomna tillbaka!
Passade ni på att göra något annat roligt under tiden dom här dagarna när forumet var nere?
Jag har varit i Strömsund och sen har jag varit ute i det strålande vädret, cyklat såklart och gjort en del jobb som har halkat efter när jag var sjuk. Till sist så har jag gjort en hel del med min webshop som snart öppnas 
Välkomna tillbaka!
Håll tummarna för att allt fungerar som det ska nu 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Hallå-funkar det nu?
Hoppas det
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Jätteroligt att forumet är tillbaka igen. Själv så har jag arbetat kväll båda dagarna.
Äntligen………..Kvällen är räddad :)

Välkommen tillbaka du med Elisabeth!
Äntligen verkar allt vara som vanligt,hahaha Och jag har då varit rätt mycket ute i solen,jag har städat,tvättat,lagat god mat. Så nu kan man sitta här med gott samvete!!
Halloj!! I dag har jag inte varit utomhus trots sommar….men legat och läst en bok. Vindarnas ö av Elisabeth Nemert…
Handlar om bla minoerna på Kreta *suck* :-)

Så kul det funkar igen! Har både hunnit jobba o vara ledig. Fixat med bilen, bytt till sommardäck o service. Idag var jag ute i skogen och t o m joggade lite. Det har jag inte gjort på länge. Solen sken.
Solat, jobbat, gjort mig vacker (klippt och slingat håret) varit på en intervju ang jobbet, varit med en vän och tittat på hus, bakat kärleksmums…

Jag har flyttat mammas pinaler och det har tagit musten ur mig. Sen har jag varit ute i solen och fått tillbaks lite energi efter förkylningen.
Välkommen tillbaks till ÖN alla
Hej på er….Kul att ses igen….saknat!
Jag passade på att laga min tand..heheeh…rotfyllning! Men det var ju inte alls så farligt som jag hört talas om…
Önskar alla en häääärlig fredagskväll.
MVH Mia
Hej allihopa, glad att det funkar här igen!
Hej alla vänner!
Ja, solen har verkliegn slösat med sina srålar den här veckan, och jag har suttit ute o druckit kaffe varje dag, räfsat gräsmattan, titta på mina små vårlökar, gått extra långt med hunden och suttit o bara njutit. Lyssnat på fåglarna förstås! Härligt att se er allihop igen, men visst var det skönt med en TV-kväll igår också..? :)
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Har man semester så är man väl lat? Eller?
Jag har i alla fall fyllt på jord åt mina stackars tomatplantor, och bundit upp dom.
Och jagar mygg gör jag… Har femtio-elva stycken med mig… eller är dom bara två? Kan inte räkna, för dom är både snabba och ettriga.
Tydligen överlevde jag att vara utan iFokus en stund, men det var hårt.
Äntligen!! Jag har varit ute i solen, läst och tagit cykelturer. Det var faktiskt riktigt skönt med lite "ledigt". Nu ikväll har jag jobbat, men skyndade mig hem för att se om ÖN kommit igång.
Hej, och välkommen själv Elisabeth, och alla ni andra…jag har såklart grejat i trädgården, burit fram mina figurer och fontänen, sen har jag varit iväg och hämtat en trädgårdsmöbelgrupp till, så nu har jag en på både fram o baksidans verandor, så skönt, nu kan man njuta av både morgon och kvällssolen när den vill visa sig, för det är ju sämre väder på väg nu ….snyft…
Tack Elisabeth! Det verkar som vi alla har passat på att göra sånt som inte blivit av… forumet binder..
och nu blir det som vanligt, ut i solen.. in igen för att titta vad som hänt och skrivits o.s.v det blir ett väldigt spring.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Hej! Det kändes onekligen tomt att inte ha övernaturligt att gå in och kika på. Det är först då man märker att man har ett begär eller beroende
. Skönt att det är som vanligt igen.
Kram Erika
Jag fick nog lite abstinens…
men nu är jag glad att det funkar igen…. Ha en bra dag!
Kul att det funkar igen!

Har varit hästvakt hos min dotter i fyra dagar så jag har inte ens sett att forumet legat nere. Är gansla så "lemmabruten" som man säger i Norrbotten. har mockat, halmat, sopat, fodrat, vattnat inne och ute. Lagat staket och elstängsel, kelat med fölen, krattat och ……..!
Men det är roligt att jobba med hästar och med kroppen. Hemma nu och kopplar av med ett glas rött vin till middagen! Trevlig lördagkväll!

Ja jag får nog holla med #16 där. Jag har bara varit medlem här snart två månader. Har ju blivit beroende av den sidan ju.
MVH Zedd75