Ångkokt healing
Måste berätta om en kul grej som hände när jag gick en helgkurs för Jörgen G. Vi hade en guidad Meditation, där vi "blev avsläppta" vid en tippi. Där skulle vi kanske få möta våran guide eller/och nära o kära. Och visst mötte jag många! Men rätt vad det var så "plockade jag in" min syster och satte henne i ett reningsbad.En stor kitttel som det brann under! Jag gjorde detta för jag tyckte hon behövde göra sig av med sitt tablett behov,hon har svår värk.Hon hade fina indiankläder med fransar på sig! På kvällen ringde jag henne och berättade om kursen.Frågade lite försiktigt om hon hade märkt något ovanligt? Hör o häpna då säger hon att hon hade varit alldeles varm /röd i ansiktet och hon fick inte ner sitt hår när hon kammade det,det "stod rätt upp"! Kökslockan hade stannat också! då var jag ju tvungen att berätta vad jag hade gjort,men jag sa också att hon hade jättefina indiankläder på sig,det blev hon glad för!Eftersom jag tänkte att hon kanske överdrev så bad jag om att få prata med hennes sambo och han bekräftade det. Kan säga att vi fortfarande är kompisar,jag älskar min syster.Men jag sänder bara lite varma tankar/healing numera!
Talar om vilka starka band man har syskon emellan
härligt!
Vänligen Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Hmm.. Kommer till att tänka på vid ett tillfälle då jag fick healing för länge sen och då kände jag mig så varm om kinderna, efter när jag kollade mig i spegeln så var jag kokröd om hela kinderna.. Kan någon svara på varför det blev just så den gången, för jag har inte upplevt det så fler ggr..
#2 energipåverkan och den eteriska kroppen!
#3 Vill du va snäll o förklara lite mer 
#4 energipåverkan =skapar ökat flöde(genomströmning) , som i ditt fall i kinderna!
Den eteriska kroppen = andekroppen påverkas också( energierna byggs där först)
Vänligen Jane
#5 Ja då förstår jag lite mer iaf.. men jag tror oxå att det var stark healing eftersom jag upplevde det så..