Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettupplevelser
Läst 386 ggr
uskan
0

vad händer

finns det någon som kan hjälpa mig med några frågor,jag har gått i cirkel några ggr men känner att jag hinner inte alltid men undrar om det går lika bra att öva hemma det man lärt sig där tex Meditation,mm har böcker som jag läser ex kontakta sin vägledare mm jag känner av saker men ser inget ännu iallafall men däremot på dagar kvällar och nätter känner jag ofta att det kryper vibrerar på ben skuldra känns även som ngn lyfter i hårstråna på hjässan ibland och känner mig iakktagen är det besök jag har då,kan även känna en brännande känsla på spec högra sidan på arm och ben,hoppas på att det är mina älskade brödrar men vem vet det kan ju vara ngn annan med samtidigt som jag gillar det så är jag lite rädd varför? man blir så sur på sig själv att man skall vara rädd för sina egna  snälla hoppas på svar kram uskan

[Hellas]
0

Härligt uskan, dina guider jobbar säkert med dig *Ler*.
Det brukar kunna kännas som om någon killar lite i håret eller liksaom pillar lite försiktigt, det kan nästan kittla lite.

Självklart kan du med fördel träna hemma det du lärt dig, det är nästan en förutsättning att man gör det för att kunna gå vidare i sin utveckling.
Något som är bra är ju guidade meditationer som det finns massor av, men du kanske redan har sådana CD skivor?

Kram

Katarinaj
0

Hej, jag har precis börjat att försöka få kontakt med mina guider/vägledare och jag får alltid en känsla i högra armen/axeln en pirrande känsla, när jag öppnat upp mina Chakran och bjuder in min guide. Jag har följt tipsen här på Forumet och antar att du är kommen mkt längra än jag. Men min åsikt/känsla är att det du känner är från andevärlden.

Kram Katarina