Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 467 ggr
Elisabeth-J
0

Glädje & inspiration 26/4

Skriv gärna och berätta om det som har gett er glädje och/eller inspiration idag. Eller berätta om något roligt eller positivt som har hänt er under dagen Glad

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

catha
0

jag har äntligen kommit mig för att köpa en ny trädgårdsslang. Har lånat grannens, men nu har jag en egen igen… så nu är det dags att börja jobba

kramisSkrattande

Eija
0

Ni kanske tycker att det börjar bli tjatigt….men….kan inte låta bli….idag, äntligen kommer min adoptionshund, Gizmo…han är sååååå längtad….bara synd att det blev grått ute, för det hade varit så roligt att få vistas ute i sol istället…men…jag är såå glad ändå…..

Elisabeth-J
0

Jag är så glad för det fina och soliga vädret så idag ska jag vara ute och fixa i trädgården. Sen ska vi ner till restaurangen och äta tacobuffe och hoppas på att kunna sitta ute och äta Glad

Elisabeth 

Bybo
0

Jag pratar med mina barn, dem är på ett internetcafé i Spanien :-) Får ju även se och höra dem…och dem har kul! 45 gr varmt säger dem….

Själv håller jag mig inne i dag, då det vilmlar av grannar ute*S* måste nog flytta till nån koja i skogen jag….

Elisabeth-J
0

#4 Då kan du flytta hit Cool

Elisabeth 

Bybo
0

#5 Ja, tack!! Gillar att vara norrut!!!! pöss

signemo
0

Härligt väder. Har efter en massa pauser , bara köket kvar att röja. Sitter just i min fåtölj med nytvättat golv runt om. Det gäller att fixa det för sig. Nu måste ju golvet torka Skrattande.

Tur att jag bor på landet, för vi borde kanske fixat mer ute. Men det fixar sig. Folk börjar bli vana efter alla dessa år.

Var rädda om varandra

Jane-Lyzell
0

Blir så glad över mina Healing - Elever - de är så inspirerande att se dem växaSkrattande glädje när de förstår och lycka när de utvecklas!

Vänligen Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

parsley
0

Jag har suttit ute i solen tillsammans med min son. Fö är det inte min dag i dag. Hade siktat in mig på en tavla och en byrå på auktion, men båda blev för dyra och när jag var på Granngården för att handla var det som jag skulle ha slutsålt. Deckaren som jag tog med ut på balkongen var inte särsklit bra, så det var tur att sonen kom och muntrade upp mig. Cool

Harg
0

En annan håller på att packa för fullt,yrar omkring här hemma som en höna. Vet snart inte vad jag har packat ner *asg* Vi åker ju ner till arlanda i morgon kväll. Givetvis så har ju två utav mina barn blivit förkylda dom sista dagarna, måtte det inte bli sämre.. kram

[mia-38]
0

Jag fick ihop grillen alldeles själv…givetvis med en del justeringar…hahahhahahaha,,,,blev en del skruvar över…hmmm….

Skrattande

[Hellas]
0

Jag har gjort en snabbtur i lite affärer med min son men nu är jag inne och har lite lugn och ro, jag känner inte riktigt för att vara ute trots att solen tittar fram mellan molnen men det är ok.
Jag ska sätta mig och meditera, vem vet, kanske jag får lite trevligt besök Flört!

Erika-A
0

Ska ut och sätta mig i solen nu efter middagen med en kopp kaffe! Glad Lugn och skön lördag blir det för vår del. Vi ska gå och fiska om en liten stund för min son ääälskar det. Det är inte så pjåkigt faktiskt. Kram på er!

EwaKristina
0

Har varit i stugan, burit massor med jord,(taget från bondens åker) och fixat med gångplattor upp till stugan. Har oxå jämnat marken på tomten, och det vart såå fint!! Har fått hjälp av mitt bonusbarnbarn Robin 13 år,som slet som en vuxen karl!!Han var otroligt duktig!! Nu blir det en lugn eftermiddag,bara käka lite,och sen slappa…skööönt!! Kram

skruttan31
0

Min glädje I dag delar jag med Spiriteye,,  där glädjen o få träffa Öns Eleri_Twinkle,, Gonken med vänner, för en trivsam lördag .. Verkligen kul o få mötas IRL..  Eleri du är verkligen lika mysig Irl om inte mysigare.. *ler*

Vibeka
0

Har njutit på Hojen med min karl och solen har varit underbar Skrattande

Lenha
0

Jag har orkat varit ute och promenerat :) 22 grader varmt och strålande sol… så skönt att få luft… Det var verkligen min lycka idag

Elisabeth-J
0

Jag har varit ute och gått i det fina vädret nyss med Robin och den andra sonens sambo, vi gick sen till retaurangen där sonen jobbar idag och käkade gott. Sonen fick självklart servera oss ;)

Elisabeth