Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 305 ggr
signemo
0

OT. Vad tyst

Hej på er alla som inte kan slita sig. Loggar in lite då och då. Och ännu har det inte släkts ner vårt forum. Får står så väl att det behövs updateras , gubben min är it-tekniker.

Kom på en fråga. När man är på en sittning. Kan det då hända att avlidna husdjur kommer och hälsar på.

Ibland här hemma kan det kännas som min busige vovve som är död nu sitter och kikar på mig

Var rädda om varandra

Zedd75
0

ja jag vet att djur kan komma och hälsa på men vet inte om dom har kommit på någon sitning. Den fråga får vi överlåta till alla vår duktiga medium på Ön

MVH Zedd75

CarolineO
0

Jodå! De kommer nästan alltid!
Sen vet jag inte om det är olika från medium till medium, men jag är en stooooor djurvän, så de kanske känner sig lite extra välkomna?    Alla typer av djur också. En gång förstod jag inte att det var en papegoja, jag såg ingenting, hörde bara en rolig röst, som pratade konstigt, så jag försökte förklara hur dte lät, och sen kom ett par speciella fraser, och då förstod personen att det var hennes ara som kommit    =0)

Jane-Lyzell
0

Japp det kommer om kärleksbandet finns därSkrattande

Vänligen Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Katarinaj
0

Jag har varit med om att Mediumet sa att det sitter ngt som liknar en liten råtta, framför din högra fot. Hon sa att du har dåligt samvete för ngt med denna "råtta". Då kom jag på min sons Hamster. Den blev väldigt dålig och jag åkte till veterinären för att ta bort den, men när vi kom till vet. , så var den så klart hur pigg som helst, men jag beslutade att avliva den i alla fall. Den var 2 år och ett par tre månader och dom blir i snitt cirka två år, så det var väl på sista versen. Men kände mig ändå inte "nöjd" med beslutet. Mediumet sa att den har haft det jättebra hos er och den har det toppen nu, så nu har jag kunnat "släppa" den lille rackaren. *L*

Kram Katarina

[Lady-Oona]
0

Personligen tycker jag att det händer väldigt ofta att djur dyker upp och säger "hej"….många utav våra husdjur är ju som familjemedlemmar så det faller sig kanske naturligt.

stina63
0

Jag har varit på en gruppseanas på 10-12 personer och där kom en hund som jag hade när jag var barn.

Men oj vad roligt att forumet är tillbaka igen.

Elisabeth-J
0

Jag testar att svara här, kan inte publicera nytt inlägg :(

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

tommytoe
0

#7 Det har jag också märkt, det kommer väl tillbaka så småningom får vi hoppas..

signemo
0

Men vi kan ju skriva i gamla trådar. Får väl nöja oss med det så länge. Härligt att man kan titta in här iallafall. Ha en fin helg allihopa

Var rädda om varandra

Bybo
0

Då passar jag på, att säga HEJ till alla!!! Hoppas att ni har det bra!!!! Pöss!

Tiia
0

hej från mig medGlad

tommytoe
0

#10 Pöss på dig Bybo!

mariaef
0

Hej å hopp!!! Ja, nu är det säkert bara småsaker kvar sen är ÖN ok igen.