Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettofftopic
Läst 336 ggr
[mia-38]
0

God morgon

God morgon alla på ÖN..

Inatt har det varit en hemsk natt med tandvärk. Har fortfarande inte kunnat sova…..så idag är det jag som hänger på låset till en tandläkare,,,

Ha nu en riktigt bra dag.

MVH Mia

BjornI
0

Guten Morgen

Då har du något att sätta tänderna i idag Hemlis

Hoppas det löser sig så du kan sova gott inatt

Mvh Björn

[stblues35]
0

Morrn morrn!

Vet hur det är att ha tandvärk så jag förstår hur det känns!

Ha en trevlig dag hos tandläkarenGlad

Och alla andra ska med ha en trevlig dag!

tommytoe
0

Godmorgon! Bara 4 grader ute, men solen skiner så temperaturen lär stiga.

Farwuq
0

God morgon, strålande sol där ute, det är så man bländas.

Det är säkert king 7°C där ute eller för att ta bättre siffror 44°F.

Skrattande

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

maiya
0

Godmorgon till er alla.Här är det 5+ ute och solen börjar titta fram.Önskar er alla en trevlig dag.

Ina123
0

Godmorgon alla, önskar er en strålande dag :)

Hoppas du får komma till tandläkaren Mia och bli av med tandvärken. Kram

Cristine
0

God morgon!Det finns inget värre än tandvärk, hoppas du får hjälp fort Mia. Önskar en varm och solig dag till alla på Ön

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

NancyAlke
0

En god morgon önskar jag er alla från ett soligt Östersund. Snart är snödrivorna ett minne blott och det känns sååå bra!

wolfie
0

God morgon alla!jag är nog kvar på seansen än som jag var på i går!hehe..ja för det var så fantastiskt!ha en fin dag alla!

mariaef
0

Godmorgon! Solens skiner och det är sex grader. Fåglarna kvittrar i skogen här utanför, så katterna håller på att bli galna. De sitter i fönstret och jamar och rycker med morrhåren:)

Happyspirit
0

Gomorron Gomorron på er alla där ute *ler stort*. Aj då Mia, det är inte roligt med tandvärk, men den försvinner nog bara du kommer till tandläkaren och får rätt vård. Dyrt är det men det är nog värt varenda krona när man har så där ont.

Ja, själv trodde jag att jag var frisk när jag vaknade i morse *ler stort*. Det är jag ju inte riktigt ännu. Meeen jag mår mycket mycket bättre idag. Det är nog tack vare alla underbara energier man har omkring sig när man sitter i en cirkel. *ler stort*

Ha en underbar dag alla.Skrattande

EwaKristina
0

God morgon!! Skrattande

Elisabeth-J
0

God morgon! Strålande solsken idag med Skrattande

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

cillaj
0

Godmorgon! Här skiner solen, och jag har redan soleksem av gårdagen, men vad gör man inte för att bli fin.

Önskar er alla en fin dag.

Zedd75
0

God Morgon

solblomman
0

God Morgon (men jag har varit uppe sen kl 6.00)ha en bra dag alla för det tänker jag ha.Kramar

hakanHakan
0

God morgon! Ny här. Ljuset kommer från öster.

stina63
0

Godmorgon fin dag i Malmö i dag också. Stackars Mia inte roligt med tandvärk.

Marina2
0

God förmiddag! Hoppas du får hjälp med din tandvärk Mia. Här är det strålande sol.har som vanligt gått en härlig skogsrunda i morses med vovvan,underbart.Ska jobba färdigt fort så jag kan ut o njuta mer av solen…

[mia-38]
0

Ville bara tala om att min tandvärk är ett minne blott nu…hhiihi,,,Skrattande Fick göra en rotfyllning…och ska dit om en vecka igen och lägga in ny laddning..hehehe,,,,Men vilket pris!!! 3000 kr kostar det,,,,håhåjaja….

MVH MIa

Eija
0

Oj,oj,oj….inte billigt, men säkert värt varenda krona….va skönt för dig att bli av med värken…

Kram