Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 622 ggr
Zedd75
0

ANTIKT

Jag vet att den frågan inte hör hitt.

men det är så att jag är i full gång med att iventuelt stata ett forum om Antikt,

Vill bar fårga hur mång här som är intrserade av sånt kollar inträset typp Flört 

MVH Zedd75

Magi-cat
0

finns nog ett stort intresse, att döma av alla antikprogram i TV m.m.

Lycka till!

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Jane-Lyzell
0

Japp - intreserad!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

drutten53
0

snikers=intresserad

Lenha
0

jätte intresserad

Britt-Marie
0

Jag är också intresserad..

TantAlma
0

Jag är tillräkligt nyfiken för att se vad det blir av det och kommer i så fall bli meddlem, vackra gamla ting är alltid intessanta.

Jag skulle vilja gå i ett hus med gamla grejer och vrida och vända på dem…. Gillar faktiskt att kika på gamla sakerna hos myrorna eller andra loppis.. Skrattande

maiya
0

Jätte- intresserad!

sven-g
0

Visst  sånt är både inresant och kulGlad

Cristine
0

Har mycket antikt!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Tatsu
0

Jag är också intresserad av antika saker, har en hel del gamla saker.
Det skulle vara intressant att få en del saker värderade men Antikrundan kommer inte i närheten av oss någon gång. En av sakerna jag har är ett jättefint "margarinskåp" från 1766, allt är i original, målning och lås, det är tapetserat inuti med gamla tidningar, jag älskar det skåpet. Det har gått i arv och det är bomärken inristat på baksidan. Det kanske inte är värt mycket pengar men det skulle vara roligt att veta.

chik
0

Antikt jätte..Antikrundan ett favori program…Så starta det, tror jag många skulle tycka va bra.

Lena.P är jag i verkliga livet.

gnuttis
0

Hänger på direkt, gillar antikt i alla former.

Celia
0

Jajamen, låter intressant :)

parsley
0

Inte bara intresserad, utan dessutom hyfsat kunnig. Kör igång Antikt i Fokus. Fråga gärna på hemmet i Fokus också, om det finns några där som kanske är intresserade. En stor fördel med iFokus är ju att man kan hoppa mellan olika sajter beroende på vad man känner för. Undrar om släktforskarna på provinens i fokus också kan vara intresserade av antikt i fokus? Ställer gärna upp med artiklar, dock ej som Sajtvärd eftersom jag har fel webläsare.

nero
0

Intesserad absolut!!Skrattande

Mr_Linnarsson
0

jag älskar gamla antika saker :)

Kriss
0

Intresserad

Gullan402
0

oxå intresserad av antika saker/ möbler

Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!