Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 1270 ggr
Jane-Lyzell
0

Spöken!

http://www.youtube.com/watch?v=2U3xfbZhPo0&feature=related

Hittat på internet - ganska intresant!

Vänligen Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Veyla
0

Ursäkta men jag tyckar att många av bilderna ser ganska datagorda ut. En del kan vara verkliga men dem flesta är fejk tror jag.

Eija
0

Hmmm…intressant, men tråkigt att dom blixtra förbi så fort vissa bilder….fast det kanske gick o pausa…tänkte inte på det, skall kika igen….

kram Eija

Eija
0

Jag gjorde det och det funkade, det gick mycket bättre att se…häftigt…

Jane-Lyzell
0

#1 om en del är fejk vet jag inte - men många av klippen är gamla välkända foton för mej - man ska ta allt sånt här med en nypa salt - det är bra Veyla! Fast intresant är domSkrattande

Vänligen Jane

Morsan1
0

Ha ha ha lättskrämd som jag är så tycker jag det var "skitaläbbiga" bilder, oavsett de är fejkade eller ej!

Men så är jag väl den harigaste kraken på hela ÖN! Skrattande

Jane-Lyzell
0

#5 ha ha ha #asgarv#

Spiriteye
0

Ja mkt intressant var d iaf. Fejk el ej… Det får ju tittaren sj bedömma. Jag tyckte ansiktena ifrån WTC 11/9 var bland det mest intressantaste faktiskt.

Men som det redan har skrivits här i tråden så kan man nog ta det mesta med en nypa salt. MEN inte allt…

#5 Jag tror nog inte du är den "harigaste" här på ÖN. Det finns nog fler än du som blir lite rädd å skrämd av allt som visas här inne. Men rädsla är bara en känsla som vi tillåter oss att ha och som man kan lära sig att kontrollera. Så ta bara kontroll över dina känslor Morsan så skall du se att du inte kommer/är så rädd av dig.

Kramar

Morsan1
0

#7 Tack Spirit! Jag håller faktiskt på att "ta kontroll över mina rädslor". Jag har börjat en cirkel hos Happyspirit och hoppas att jag kan få en lite mer avslappnad känsla till andevärlden.

Eller så är man ett hopplös fall! Ha ha ha men då har man varjefall haft trevliga måndagskvällar med gott fika och underbara cirkelkompisar!

Manthrax
0

Jag förstår inte riktigt vad som är intressant med den här typen av "filmer" förutom att skrämma folk ;-)

Jag tycker det är lika intressant som skräckfilmer; det kan ha ett underhållningsvärde, men har inget med verkligheten att göra.

Lenha
0

jätte intressant… ska kolla lite till och sätta på paus när det gick för fort. Jag håller med Spiriteye om att bilderna från WTC var oerhört intressanta… hmm… spännande Tack Jane.

Jane-Lyzell
0

#9 Det är nog inte bara för att skrämas - tycker dom är intresanta i det hänseendet att jag själv känner igen fenomenen på egna foton:-)

Är nog bara sista bilden som är tagen ifrån någon skräckfilm:-)

Vänligen Jane

Marina2
0

Tackar för bilderna.Intressant.

chik
0

OskyldigTack Jane..Det var häftiga bilder spacielt den på WTC..Mycke intresan…

Lena.P är jag i verkliga livet.

Ayena_old
0

Intressant video, synd bara att vissa bilder gick så snabbt så man inte hann se dem.

Bilderna från WTC har jag sett förut. De kablades ut ganska snart efter händelsen. De är i alla fall inte fejkade. Ganska kusligt eller hur?

stina63
0

Mycket intressanta bilder

Jane-Lyzell
0

Vad betyder WTC?

Vänligen Jane

Lenha
0

World trade center :)

Jane-Lyzell
0

#17 TackGenerad ibland tar det tid innan polätten faller på plats!

Vänligen Jane

Lenha
0

#18 Jag minns första gången jag såg ordet WTC i en tidning, jag förväxlade bokstäverna och fick för mig att det handlade om WCT overaller… :) Ja, ibland tar det lite tid innan den faller på plats :)

Manthrax
0

#11 Då är det ju en annan sak om man har egna bilder med liknande fenomen. Men eftersom det är så otroligt lätt att göra sådana bilder, och eftersom det är så lätt att hitta mönster i slumpvisa fenomen, så håller jag mig till att bli underhållen. Och när man slänger in ens en fusk-bild i en sådan sammanställning så tycker jag att det drar ner trovärdheten på alla de andra också.

Men det är ju alltid intressant att spekulera, men då skulle jag hellre göra det på dina bilder, då man känner källan till bilderna. Vill du jag ska göra något liknande med dina bilder så får du gärna maila över dem så ska jag se vad jag kan göra :-)

Jane-Lyzell
0

#20 Det vat snällt av dig - men jag avaktar nog ett tag - vet inte om de ska ut på just detta sättet - de kommer att publiseras i min kommande bokSkrattande. tyckte som sagt att det var bra bilder i den länken jag la ut - sen om äktheten i dom kan man alldrig veta - då man inte alltid har källan - men wath everFlört

Vänligen Jane

Eija
0

#14 Ayena, det går att pausa som tur är, för annars hinner man inte se så bra….

kram

Eija