Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettofftopic
Läst 1029 ggr
[stblues35]
0

God morgon!

Snart dags för arbete här.

Hoppas ni alla får en kanon fin dag med kärlek och värme!

Angelclaw
0

Och här är det snart dags att gå hem från arbetet :) Kikar in och önskar dig, och alla er andra här inne en superfin dag!

//Tess

Sajtvärd på Motor

Medarbetare på: nattsudd och gerbiler

Cristine
0

God Morgon! En underbar dag..hoppas jag får dela den med er alla!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

tommytoe
0

Godmorgon!

Happyspirit
0

Godmorgon! En förkylning exploderade ut i går em, men humöret är på topp ändå, så snart är jag friskSkrattande

Önskar er alla en fin dag.

KeYoFlIfE
0

God morgon mina vänner. Min son drabbades av en krafitg förkylning med nästan 39 graders feber, så han blir hemma med mej idag. Idag värmer solen gott!!! Ha det underbart!

FiaH
0

Godmorgon på er alla. Strålande sol även idag, är lite pirrig nu, ska göra min första regression nu på fm…… Ha en bra dag alla..

Farwuq
0

Morrn morrn.

Strålande sol och blå himmel, ca 8°C i det sydliga Lund.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Elisabeth-J
0

God morgon! Här blir det en solig dag igen Glad

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

chik
0

God Morgon alle sammans. Det är toppen väder i Norra Halland..Önskar er alla en bra dag…Skrattande

Lena.P är jag i verkliga livet.

[Chakra]
0

Godmorgon från Mig och Solen!

stina63
0

Godmorgon från en solig dag

NancyAlke
0

Godmorgon! Solen flödar över Östersund i dag och det är ordentligt med vår i luften… jag själv har tagit mig till jobbet trots mitt onda öga, får väl se hur länge jag orkar i dag.

Kommer förmodligen att få besked om eventuellt stora förändringar i min framtid i dag. Om någon vill träna så är det helt ok att försöka läsa av mig för att se hur det går…

Harg
0

Go morgon.. solen skiner här över Lunde idag med, jag är ledig så man ska passa på att sitta ute o njuta.

SusanneStromstedt
0

Godmorgon! Idag ska jag göra som katterna..Lapa sol

EwaKristina
0

Gomorron gott folk!! Underbart väder idag, så det blir till att vara lite ute i solen, innan förberedelserna inför Jörgen Gustafssons ankomst startar. Han kommer till oss ikväll för att ha Medial demo!!Härligt!!Skrattande

Cristine
0

Nancy jag kan se dej sitta utanför Länsstyrelsen i  Mariestad och titta ut över vattnet!Glad

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marina2
0

God morgon! Strålande sol! Jobbar igen efter en som vanligt härlig runda med hunden. Ha det gott alla.

[kvasthilda1972]
0

God morgon/dag min älskling!!!!