Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: mässorstorseansevenemangträffar
Läst 2117 ggr
[Vintersaga]
0

Seans i Köping 24/4

Ville bara tipsa om en seans som kommer hållas i Köping torsdagen den 24 april på Folkets Hus kl. 19.00. Det är Mia Ottosson och ett par av hennes elever som kommer hålla seansen.

Mia är en av Sveriges fåtaliga psychic artists - som innebär att hon målar inspirerad av andevärlden. Hon brukar måla i pausen, numera anhöriga till människor i publiken, som hon sedan levererar med presentation och budskap under kvällen.

Vill ni veta mer kan ni gärna gå in på vår hemsida www.kopingsljusen.se eller fråga mig i ett pm här!

\Vintersaga

p.s.
Hon håller sedan mediumkurs lördag-söndag 26-27 april - både för nybörjare och sådana som hållit på länge.
d.s.

Eija
0

Ohh…tänk om man hade bott närmare, då skulle jag kommit på stört, för det är så att min lilla mamma bor där, och skulle verkligen ha behövt healing. Hon är just hemkommen från sjukhuset, med rullstol för att hon kan inte gå p g a gikt, och massor av piller för det…inte bra alls för henne….som tur är så bor en yngre syster till henne i samma portuppgång som tittar till henne då och då. Hon har även hemhjälp en gång under dagen…inte lätt för henne, hon är ju 80 år till kropp, men själen är ung som en tonårings…full av bus o skoj…men idag är det svårt med all denna värk…stackarn….jag lider så med henne.

[Vintersaga]
0

#1 - Om du frågar henne kan vi skicka healing till henne om hon vill. Vi har en cirkel där vi en gång i veckan skickar healing till alla som behöver det - så det skulle vi kunna göra med din mamma också… fråga henne :-)

Eija
0

Tack för frågan , det skall jag göra direkt i morgon…vad ni är gulliga….tar emot all hjälp en kan få…skulle så gärna åka dit och hjälpa henne, men jag är inte den kryaste heller precis…tack än en gång, jag hör av mig så fort jag har pratat med henne, och hon är nog öppen för detta.

Massor av kramar till er

[Vintersaga]
0

#3 - Det låter bra! Vi hjälper gärna till med det vi kan :-)

Ta det lugnt och tänk på hälsan du också - det är viktigt att lyssna på sin kropp, även om man längtar efter att träffa sina nära och kära.

Kram tillbaka

Eija
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#4 Tackar för eran omtanke, det finns en bild på mig o mamma i mitt fotoalbum, tänkte att det kunde vara kul o se vem ni skickar healingen till….

Kram Eija

[Vintersaga]
0

#5 - Vad härligt - det är inte så ofta vi får se hur personerna ser ut precis :-)

I morgon tisdag är det dags - då förmedlar vi healing första gången till din mor, som så passande har påbrå från Finland då vi har "finsk afton" på träningen :-)

Kram Rickard

Eija
0

Tackar allra ödmjukast, sänder ett stort fång av rosor till dig och de dina.

kram

Eija

[Vintersaga]
0

#7 - Hi hi, tack Eija!

Skickar rosorna vidare till din mamma, efter att ha luktat på dem och njutit av deras skönhet och doft :-)

Kram

Eija
0

Vad du är go, nu blev nog mamma glad…..nej nu skall vovsen och matte ut en nattasväng på tomten, sen skall vi kura ihop oss i sängen för natten….

Sov gott

[Vintersaga]
0

Ingen Västmanlänning som är sugen på en storseans i lilla Köping nu på torsdag? Flört

Jane-Lyzell
0

Jätte sugen - Men jag har kurs här - så det går inte - kurs är ju också kul - ha det så jätte bra och hälsa Mia från mig! Ni får säkert en underbar kvällSkrattande Hon håller ju en seans i Juli här på Ramsbergsgården - så jag får njuta av henne dåSkrattande

Kram Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[Vintersaga]
0

Tack Jane!

Jag ska hälsa till Mia! Visst får du chansen att se henne in action i sommar, tillsammans med Simone - jag har ju sett båda så jag vet att det blir en kanonshow de bjuder på i sommar :-)

Sist hade vi en härlig kväll - men nervös också, eftersom det var den första öppna seansen i centrala Köping… och den första vi arrangerade :-)

Kram Rickard

Jane-Lyzell
0

Vad roligt Rickard

Att det funkar bra - får komma och hälsa på er någon gång! har ni något program?

Ser fram emot sommarnSkrattande

Vänligen Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[Vintersaga]
0

Visst är det roligt Jane :-)

Vi kör ju egentligen bara vår mediala cirkel än så länge. Men så bjuder vi in Mia att hålla kurs för oss några gånger varje år. Sist hade vi en psychic art kurs med henne och nu är det som sagt mediumskap som står i fokus.

I samband med mediumkurserna brukar vi hålla seans på Folkets Hus också - och då får några av oss elever gå upp på scenen och träna inför en större publik, vilket är jättekul för oss :-)

Nästa gång är i slutet på oktober - då blir det mediumkurs och seans på torsdagen innan (som är den 23 oktober).

Förstår att du ser fram emot sommaren :-)