Ja verkligen, den lyser in så vackert. Men det kan också betyda att många av oss sover dåligt inatt. Men vad gör det när det är helg :)
"Vandra i skönhet"
Kram Xinluo
Är det i natt?! Efter 00.00 då? För fullmånen är markerad på söndagen i min almanacka….
Stämmer #". Men våran måne är sååå vacker..Det är något visst med Månen…
Lena.P är jag i verkliga livet.
#3 Ja visst är det något aldeles magiskt med månen….vi kan alla, i detta nuet, gå ut och se på samma måne och förundras.
Jag håller med dig Chik, den är så underbart vacker………
För mig är månen, natten och vatten element då jag lever upp och finner styrka….
Ja, karl´n min har sagt i ett par dar nu "älskling! Det är fullmåne!
Men jag har "försvarat" mig med att, "ja, men den är inte riktigt full än, på söndag!"
Men visst,den är oemotståndligt vacker!!

Här upplevdes det ganska magiskt för en stund sen :) I köket finns 2 fönster, i det ena såg man solnedgången och i det andra en stor fin fullmåne samtidigt :)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
#6 Dubbelt hallelujah-moment!!!
Här har solen sjunkit ner bakom talltopparna för flera timmar se´n… Men den lyser på månen som är såååå snygg!
exakt 12.25 på söndag är det fullmåne….passa på då tjejer (å killar) att dra in Mångudinnas kraft i er….Det är hon som håller er vaken och vill ha er uppmärksamhet så ni kan fylla er med energi´, skaparkraft, kvinnokraft och magi.
Jag njuter av månen, just nu står den precis ovanför min säng…så jag ska månbada…
Det låter häftigt Lady-O!!! Så det är därför sömnen lider? Blir man tankad per automatik då, för det vore ju suvvegung! 

förlåt at jag skrev ful måne ,jag menade fullmåne,ful är den verkligen inte

#6..Du!!Det måste vara fint..En känsla av natt o dag..Ja lyck ost, Elisabeht…
Lena.P är jag i verkliga livet.
Man kan passa på och meditera nu när det är fullmåne.. Mycket bra kväll att meditera på. Full av krafter och energier får man i sig.
#9 jojomensan….Hennes kraft är full av spritt i benen….inte underligt att vi ibland inte kan sova…Under fullmånen är Kvinnan stark, det är hennes 3 nätter (lördag, söndag, måndag den här gången) då vi verkligen behöver dra in energi. Passa på att ladda er för kommande stormar som livet kanske har i beredskap.

månen är full, å katta är full, å gubben är full, o ja ä oschå full…

men ful är den då rakt inte..
En gång i månan är månen full men aldrig jag sett honom ramla om kull……..
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Det är ju torsdag och fullmåne enligt gammal tro. Som man ska !!!!!!!!!
Torsdag?
Nu är det nog nån annan som än full tror jag…hihihi..Inte bara månen…..torsdag jaa?
#21 Skönt med medhåll *pustar ut* Så långt in i dimman är jag inte!
Enligt gammal tro skulle man göra saker som inte jag tänker göra eller tala om, och detta för att skaffa sig trolldoms kraft. Från den mörka sidan. (Helt nykter jobbat em)
#23 Det är bra att du inte berättar det…om det är verksamt finns det många fulingar som säkert provat på tips..*L
Undrar bara..ska man inte ligga omvänt i sin säng när det är fullmåne? eller är det bara som jag fått för mig? Huvudet i fotändan och fötterna på huvudkudden,som Pippi Långstrump..*L alltså för en god sak då…hälsan el dyl…
jag har precis suttit på min brukares veranda och månat (ungefär som solat) mig… hade gärna tagit mig en promenad nu men tyvärr så måste jag finnas tillhands för brukaren…

Kan inte sova. Brukar inte ha problem med det vid fullmåne :(
Tänker så det knakar, vänder och vrider på allt - är negativ men full av energi. Upp och ner - ledsen, glad, irriterad, sur, arg, lättsam - ja allt liksom.
Men nu måste jag göra ett försök. Nattinatti folks :)
Kram, C
*26 Det känner jag igen.Har varit så för mig också.

Ja kommer¨å sova som en stock inom 5 minuter
God natt sköna damer, å herrar
SEV 

#28 - God förmiddag säger jag nu då 
#27 - Hoppas att du också fick sova till slut. Själv slocknade jag när solen började synas vid horisonten, men jag somnade iaf 
Önskar alla ÖN-invånare en under söndag i solen 
#29 Japp det fick jag
Jag somnade inte förrän klockan 5 i morse….KUNDE bara INTE sova…suck…
Men jag som brukar ha problem med soveriet då det är fullmåne, SOMNADE!! :-)
Jag sov trots fullmåne och kommer inte ihåg att jag drömt något heller. Men jag var jätte trött ändå hela förmiddagen. Kan bero på förkylningen.
Fast den fullaste månen är idag mina vänner……….
Jag har alltid lätt för att somna, men inte inatt, somnade jättesent, och drömt hela natten
#34 haha…ja men, den var bra nog på sniskan i natt också….Pöss!

skönt att det är över

Jag sov som en stock! Inga skumma drömmar, bara härligt gott "sov".
:)

Månens energier verkar vara extra starka just nu, men oj vilken styrka och kraft vi får ;)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Jag sov också som en stock! Brukar sova oroligt… Men däremot drömde jag en del, bl a att jag var havande.