Dipp i energi :-(
Jag mailar dig så blir du glad gumman (hoppas jag) :)
Hellas, KRAAAAAAAAAAAAM, ja nog kommer det värma
Lite reikihealing kommer strax till en vissen vacker virrpanna!
Tack Chakra, det behövs. Mitt hjärtchakra och solarplexus mår inte så bra…
KRAAAM
Den varmste kram du kan tänka dig…kommer ifrån mig…
Skickar över lite värme till dej.. Så du känner dig bättre. Massor med kramar och värme.
Tina
#5 Tack goa Oona, jag tänker blunda o se den framför mig
@--}----
#6 Tack Tina,*tar emot* Kram

Många mysiga kramar från mig till dig!
#8 Ja det hoppas jag verkligen med!!! För detta var en rejäl dänga i energi idag*KRAAAAAAAAAAM*
#9 Taack Manni*värme*

#11 Tack EwaKristina *Tar emot kram och energi*
Jag skickar en Bamsekraaaaam till dig!!! 
Nejjj inte vara ledsen…Jag hoppas att du reder upp det, så att du blir Glad…P.S. Man får vara ledsen D.s. Lena
Lena.P är jag i verkliga livet.
Jätte Bamsekram och löfte om Tidningen tills på Tisdag i din brevlåda
Kram Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
#13 Tar emot Bamsekramen!!!
#14 Jag ska försöka rycka upp mig Chik, jag lovar men just i kväll tror jag det blir lite för mycket att klara av, så jag siktar in mig på morgondagen, kram
#15 Tack goaste Jane, ser fram emot detta!!!
#17 Tack kära BigMama, då tar jag emot glädje men ser till att det inte naggas för mycket, för jag unnar dig din så otroligt mycket. Kram
Har du hört sången om det gråtande spöket?
#19 Nej det har jag inte, men jag hittade denna lilla bilden och kände att det var jag idag. Blek om nosen och med linjer från tårar över kinderna. Men det måste vara en söt sång?
Stooort värmande famntag från mig! I morgon är en annan dag…Kraaaaaam
Tror du spökena gråter
när människor inte tror på dom
Tror du spökena gråter
ifall ingen bryr sej om
Nej oh nej, det tror jag ej
Men en sak vill jag säga dej
Att det finns människor som är små
och som inte nån tror på
finns mer verser i den också! Kanske den hjälper dig att gråta ut!
Kram Jane
Vilken fin vers Jane
Tack goa Bybo*Kramar tillbaka*
Jane, den var sockersöt…tror det mesta kan få tårarna att flöda "i kväll"
Kram

Jag ger dig gärna positiv energi och värme trots att jag inte vet mycket om dig eftersom du har begränsad åtkomst på din sida, så jag vet inte mycket om dig. Men jag vet ju själv hur man kan känna och det räcker för att förstå hur man kan dippa mellan varven.
Jag hoppas det är en ljusare dag imorgon! Jag önskar jag kan kan de dig något….tanken är god och varm!!
Kram från
Kerstin
Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus
Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Jag sjunger en sång för dig då du nu sover, du kommer att vakna i morgon fulladdad med energi, eller senare idag vaknar du ju. *smajl*
Åså en kram förstås
SEV 
#25 Tack Kerstina, din omtanke gör gott, Kram
#26 Åh Tack SEV, jag tror bestämt du lyckades*ler* KRAAAM
Tips från coachen om du fortfarande lider av översvämning!
Gå ut i solen, sträck upp båda armarna mot himlen så högt du kan vänd ansiktet uppåt. Och säg högt och ljudligt! Gud va jag mår dåligt! Prova och se vad som händer *ler stort*
Kramis igen från Happy!
#28 Det ska jag banne mig testa Happy*ler* Kram

Godmorgon Eleri, skickar många stora kramar och hoppas du mår bättre idag 
Jag har fått sova i natt o det hjälper kroppen, jag är ganska så utmattad, men bestämd att vända skutan mot bättre vatten*ler* Kram goa Ina
Jag hoppas du får en underbar dag för det är du värd! Kram Cristine
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Tack Cristine*Krama*

go eftermiddag..solen skinner fåglarna kvittrar..blommorna står i blom..gräset är grönt..O-vad det är skönt…ett två tre hoppas du nu le..sitta och njuta och spela på din luta…då hör ingen dig tjuta..sjung en sång ..det var en gång ..den behövs inte va lång..för då kommer du igång…till dig jag sänder alla mina änder..sträck ut dina händer..för dom kommer från alla länder…se till bara att dom inte vänder..nu jag hoppas ditt humör tänder…jättekram från mig till dig..

GOA Drutten, *Kramar och ler*
Man kan inget annat än le och skratta när man ser er två godingar med näsorna strax över chattfönstrets-kant*fniss* Jag mår bättre, men är rejält nervös pga det beslutet jag tagit, så oro och jobbigt pirr bråkar om plats, men tårarna har slutat rinna:-D
KRAAAAAAAAAAAM
Om jag kunde skulle jag ge dej lite av den livslust och glädje som jag känner, detta trots att jag jobbar nu. Gå ut sug i dig våren, vänd ansiktet mot solen och tänk, jag lever jag känner jag finns.
Tack Sven-G, jag ska ut strax o se på när sonen cycklar på sin nya cyckel. Att se honom så stolt och glad smittar av sig och våren gör onekligen sitt*ler*
Nä nu måste vi dansa lite du och jag!! *Ler varmt*
Så att dina energier kommer igång!!! 

Ihihihihi goa Vibeka*s* Jag dansar med benen lite försiktigt till att börja med*s*
ja men akta dig när de får fart!!! då du…är det bara att låsa in porslinet! Hahahahah
Men okey då softar vi först? 

*ASG*
Den skulle man haft å herre je.
#46 Ja tänk vad vi skulle få uträttat! Hahahah
Åh herre gud vad söt ängel Hellas*varm* 
Vibeka, nu får du mig att skratta*S* jag prövar lite hulahula och spagat ihihihih
Ja kolla på taket nu är han där, det är nog bättre dom håller sig på alla fyra ändå
Härligt!! Skratt är energihöjande :) Ja hula hula fixar jag nog med fläsket men SPAGAT!!!! Nääääääää där kommer jag till korta,gör en piruett i stället ;) Fniss

#51 Sänder över massor med healnde energi till dig så du piggnar till! ;)
Kramar om…
#51 Du får absolut inte skicka över det som finns kvar, skickar tillbaka. Du ska "hållA" OXÅ, *Kramar*

#52 vad snäll du är. Tack så mycket *kramar om*
#53 jag får väl ta tillbaka den då *hihi* men lite får du behålla tycker jag :) jag fick påfyllning av Vibeka. *kramar*