Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 715 ggr
signemo
0

Sittning-sinnesstämning

Go kväll på er. Ibland är man ju trött och nere ibland pigg och uppåt.

Har det någon betydelse vid en sittning. Troligtvis inte. Men frågar ändå.

Var rädda om varandra

Veyla
0

Jag tror att det har föga betydelse.

Jane-Lyzell
0

Japp - det har stor betydelse! om du är medium! sitter också, naturligtvis! Men som medium är ett trött och deppig dag ingen bra dag att göra en sittning på!

Vänligen Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Happyspirit
0

Ja håller med Jane, det har en jättestor betydelse. Både sitterns och mediumets humör och energi.

Veyla
0

Jaha, jag trådde signemo pratade om att vara en sitter. Jag håller med er med absolut:$

Veyla
0

Det känns som att jag formulerade mig klumpigt igen. Jag ska försöka skriva så att ni förstår.

Jag menar bara det att som sitter så ska humöret inte påverka sittningen i sig. Därimot om humöret påverkar hur öppen du är så har det betydelse. Så själva humöret i sig är inte beroende.

Hoppas att det var bättre och självklart som Medium måste man vara vaken;)

signemo
0

Nej, det är nog jag som är otydlig. Jag tänkte först på oss som kommer och besöker ett medium. Att det känns att det är viktigt för mediumet känns på något vis som en förutsättning för att det skall fungera. :-)

Var rädda om varandra

Happyspirit
0

En öppen och positiv sinnes stämning av sittern brukar underlätta i alla fall för mig. Men om du känner dig lite nere bara brukar inte spela någon större roll, humöret brukar svänga uppåt ganska snabbt har jag märkt.Skrattande

signemo
0

Jo, det kan jag tänka mig. Det är ju så spännande intressant och otroligt roligt. Nu har jag en fråga till.

Är det bra om man är förberedd på frågor man har. Vad brukar det vara för typ av frågor. Eller är det så att man ska komma helt förutsättninglöst  och att ev. frågor får komma som de kommer. Eller är det så att man den man får kontakt med ger en den vägledning upplysning man behöver.

Oj det blev visst många frågor. Skrattande

Var rädda om varandra

[Hellas]
0

#8 Om jag skulle gå till ett medium skulle jag ha förberett de frågor som jag kanske vurmar för mest men det är för att jag har så lätt för att glömma sådant som rör mig själv men jag skulle kunna tänka mig att jag inte behöver ta fram den lilla lappen :)….förhoppningsvis har jag fått alla de svar jag behöver *Ler*.
Men….jag tror att om man är hos ett duktigt medium och att allt stämmer som det ska så får  man den information man behöver, varken mer eller mindre.
Man får inte mer än vad man klarar av!

Kram och lycka till om du funderar på att boka tid!
Spännande värre!

Jane-Lyzell
0

Tipps - om du har frågor släng ut dom i etern(universum) någon dag tidigare innan du ska på sittning. Och be dem om möjligheten finns att få svar på dina frågor - att du ska till medium………. onsd……..kl……….lika dant om du vill hemskt gärna att en speciell anhörig ska komma - tala om för andevännerna innan att du ska till det mediumet då och då - och har dom möjlighet att komma vore du jätte glad!

Sen är ju en sittning kontakt med andevärlden! Medans  vägledning mer psychic(avläsning i auran om dåtid - nutid - framtid)

Vänligen Jane

Letarinna
0

Tack Jane! Det var precis det jag tänkte fråga om. Om man kan förbereda andarna på nåt sätt att man kommer att ta kontakt med dom. Tex en viss person eller vill ha svar på en speciell fråga. : )

signemo
0

Hej. # 10 Skall pröva. Sen får vi väl se om hur det blir. Få hoppas att jag inte blir så stel i mitt funderande över vem det kan vara att jag fixerar mig vid tanken på att det är den/de som jag bett komma som kommer. Men det löser väl sig. Ha en fin och skön dag.

Var rädda om varandra

Jane-Lyzell
0

#11 och #12 Lycka tillSkrattande

xinluo
0

mitt inlägg försvann, error!!

Jag tror att andarna tom kan påverka oss att boka tid för en sittning, det kanske inte är vi som styr det helt och hållet. Jag fick till mig det på min första privat seans. Det var vad mediet hälsade mig att andarna ordnat detta möte. Hur det nu är med detta så låter det trevligt.

"Vandra i skönhet"

Kram Xinluo