God morgon!
Godmorgon alla goa ÖN- medlemmar!
Jaha, då var det söndag igen. Nu är det fullmåne på riktigt. Jag och min goda vän ska elda ikväll. Det ska bli jättemysigt. Här är det sol och en klarblå himmel, hoppas det håller i sig till ikväll så man ser fullmånen ordentligt.
Önskar er alla en fin söndag. Och en härlig vårdag i fullmånens Tecken.
Kram Happy!

God morgon!!Solen strålar även över Södra Dalarna med klarblå himmel
Idag blir det stugan med vovve!! Kram

Godmorgon!Här lyser solen o det är så skönt ute.Vi ska fira min dotter som fyllde 19 år igår.Ha en bra dag,Kram!
Varit uppe en stund, härligt väder, underbart med vår, tjejerna blir så vackra, det är vååååår.

God morgon! Idag har jag cirkeln så det blir något extra i fullmånens kraft :)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Godmorgon!
Sov bra trots den fulla månen!
Gomorron. Här nere i Halland tittade solen fram tidigare, nu håller den sig lite undan. IDag skall jag mest ta det lugnt tror jag. Igår klipptes gräset för första gången och trädgårdsmöblerna åkte ut. Svärmor bjöd på vårens första utefika. Sen lyckades jag faktuskt röja lite inne också. Fast lite får jag göra om idag
. Min syster med man och son var hos oss i går kväll. Sonen hade med sig chips. Det åt vi med god aptit. Men lite hamnade på golv och matta.
Ha en skön avkopplande dag
Var rädda om varandra
Godmorgon, härligt väder här med, altanen är rengjord så blir nog grillning i eftermiddag
Öskar er alla en underbar vårdag!
Godmorgon.. Väldigt orolig natt.
God morgon på er alla!Här är det ljust iaf,för solen är i moln
Ha en underbar dag allla!
God morgon.Är just hemkommen efter en skön runda med hunden.Inte lika fint väder som igår men uppehåll och klar luft. Ha en skön söndag.
God Morgon Här är strålande Sol - så nu blir det gröna fingrar i jorden - härligt!Ock Kratta löv - om någon känner för det är det bara komma över och hjälpa till - Ramsbergsgårdens gräsytor är stora
Vänligen Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Nu är det mitt på dan så nu går det inte att hylla morgonen men väl solen som lyser med all sin kraft just nu efter en lite mulen morgon.Sol över alla i hela Sverige önskas!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Ett sent Godmorgon! Har just varit ute på en cykeltur för första gången i år. Det blåser lite men solen skiner för fullt. Härligt!

GOD midag
MVH Zedd75

God middag här med
Godmiddag på er! Här i skåne är det oxå strålande sol, våren har kommit, härligt.