Hej hopp!

Åh, vilket härligt foto och vilken härlig vårkänsla jag fick nu. Kallt vitt vin och min favoritmat… Njut lite från mig med. Jag sitter och läser och skriver för fulla muggar. Känner mig inte så bra, har varit sjuk mer eller mindre i två veckor och det verkar aldrig gå över helt. Men men… jag kämpar på. Ska vara hemma ikväll och ta det lugnt… det blir nog löksoppa i det här huset ikväll. haha…
Trevlig helg allesammans! och skål Happyspirit!
Har precis ätit här det blev Quinoa med stekta kycklingfilér i gräddsås och lite grönt vid sidan :) skall snart iväg till en vän som fyllt år och få lite gó fika :)
Ha en skön kväll gumman ;)
Krammmmmmmmmmmmmmmmmmm

detsamma happyspirit..skål tebax fast i hallonsoda..jag råkade svälja en badboll för en så där 21 veckor sen o det skumma är att den verkar svälla där inne,o sparks gör den oxå!?!?ha en trevlig kväll.kram sandra
Vad härligt det lät, får skåla senare med dig :) Trevlig helg!
Ehmm har inte ätit än. Får väl bli en Billys…*S* Ne, jag slänger nog i en kyckling i ugnen iaf. Annars har jag inte gjort många knop i dag. Klippt håret på exet….
Ha en skön helg du med Anki!! och även ni andra….
#1 Men vännen Krya på dig!
En jättekram från mig till dig.
#2 Quinoa?????????
Det låter väldigt exotiskt
#3 Oj en ballong???
Låter inte hälsosamt hihihi! Skål i hallonsoda då! Kram på dig och ta det lungt vännen.
Kramis

Hej hopp! Här har vi nyligen ätit, det blev fisk och potatis idag. Jag säger skål tillbaka med juice i glaset!
Kram
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
#4 Japp, jag lär nog sitta här. 
Kramis
#5 Kramis Gumman! Hoppas vi kan träffas snart igen.
#11 Det vore kul! Kraaaaaammm :-)
#9 Jahap, Juice och fisk var det för dig.
Det kan också vara jättegott förstås. *ler stort*
Kramis
#2 Sorry gumman!!!!!
Glömde ju KRAMEN!!!!!!!
Kraaaaaaaaaaam!!!!!!!!!!!

Skål i kaffe här! Har precis dammsugit klart och pustar ut framför datorn.
Skål och Kram ha en trevlig fredag kväll!
Vänligen Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
#3 Sorry, badboll var det visst och inte ballong!!!
Det låter inte nyttigare det heller förstås. Man ska leka med badbollar inte äta dem. Hmm….. Men sparkar sa du???? Då får du nog gå till doktorn och kolla. Happy rekommenderar definitivt doktorn. *ler stort* Lycka till gumman!
En jättekram för två!
#15 Det är riktigt, pusta på du. Nu är det klart och du har varit jätteduktig idag. *ler stort* Så….va händer nu då?
Kramis
#16 Skål Jane! Och vad skålar du i ikväll???
Inte fiskvatten igen va???? snälla inte det….då blir du så sjuk i morgon igen.
Kramis
Happyspirit Trevlig helg på dig okså ( O alla andra förstås ).Har varit nere på GeKås med sambon o ätit fläskfile..Så nu sitter jag här som ens::O man skall ju inte gnälla.Skål på er.När min mat har lagt sig på plats.så blir det Öl..ha det alli hopp..Chik
Lena.P är jag i verkliga livet.
#7 Det finns vit och röd Quinoa, den röda är bäst men man man får inte glömma att skölja noga innan annars blir det bittert.
Quinoa är en slags frön, lite större än senapsfrön.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
#18 *Asg* Meeen Eija!!!!!! Vetu, jag tror att du har tappat tänderna!!!!
Vetu, jag tror att tjock korv och pommes är jättebra för magsår. så länge man mår bra när man äter det!!!
Njuuuut på du, helt rätt!!!!! *skrattar gott*
En stor Kram till dig!
#21 GeKås???????? Ursäkta????
Vad är det??? *fniss* Men fläskfié är jättegott *ler stort*. God matsmältning på dig.
Kramis anki
hahahah jag menade #21 förstår Chick! inte Jane där!
#20 fortfarande sjuk efter fiskvattnet
så för min del blir det Jesu blod med ecalyptus te! eller kanske bara tet! 8tror något fiskben fastnade i halsen käns tjokt liksom)
Kram Jane

#17)hahaha mmm jag vet…klumpigt av mig..men så är det väl när man är stor i truten!!?haha.badbollen hälsar o tackar för kramen men en välplacerad kick.
Ne nu spökar det i huvet!!! *skrattar gott*
#22 Ah, tack för upplysningen. Känner mig lite mera upplyst faktiskt. *ler stort* Röd sa du? senapsfrön???? Ja, jag får nog fundera några dagar över det där. *skrattar gott*
Kram och tack!
#26 OK Jane! Har jag fattar rätt nu???
Jesu blod med eukalyptus the????? Du är nog den mest exotiska kvinnan här ikväll måste jag medge! Och du tips från coachen i kväll!!! Knäckebrööö är jättebra för fiskben i halsen!!! Prova får du se.
Kramis igen från Happy!
Vi åkte ju till vildmarken och tog med grillen . Vi tänkte äta lite kött och grönsaker i solen men ju längre upp vi kom ju mera snö var det så borden var översnöade, vi såg dem inte ens he he
. Då åkte vi hemmöver och såg att borden vid dammen var ju framme….nån km från hemmet…och sonen började elda. Då började det blåsa kraftigt så vi fick plocka ihop och åka hem, göra maten på spisen och sitta och äta i trädgården i skydd av timmerstugan. He he he
.Till kvällen blir det lax men har inget vin tyvärr. Vi får skåla med juise. Skål på er!!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
#27 Ja där ser man, man ska akta sig vad man sväljer ner. Han tränar redan att kicka på bollen hihihi! Den lille rackarn!
Kramis igen!

Har lite hästjobb kvar i stallet Happyspirit sedan blir det nog en öl eller kanske två!
#31 Ja, typiskt April då skulle jag säga!!!
Ni får försöka igen om några veckor. Skål i juice då! Men lax är min favvorit rätt i alla fall. I alla varianter!!! *ler stort*
Kramis Happy sprit! hehe!
#33 Jahap, ut i stallet med dig. Härligt med hästar!! *ler stort* Har du många?
Kram vi syns sen då!
#23….visst vet jag vad korv kan göra för magar….på olika sätt…#ASG, men det är ju gott en stund…..och sen är det ju helg……gapa o svälj……
Tänderna jaaaa….såg dom på botten av muggen…..
Kraaammmm
Det ska alldeled strax bli tacos. Ungarna älskar tacos och ja det är inte så tokigt ;-)
Ett glas rött vin slinker nog ner också skulle jag kunna tänka mig. Kanske en film? Vet ni om det är något sevärt denna fredagskväll på tv?
Kram Erika

Visst är det gott med lax, men jag skulle gärna velat ha ditt glas med vitt vin till Happyspirit, det passar ju så bra ihop. Nu får jag sitta och vara avundsjuk i stället. Du får ta ett glas till så får jag träna lite och visualisera att jag själper i mej det i stället.
Ha en skön kväll! Kram Cristine
#37 Ja det gillar mina ungar med Erika Tacos!!!! Jättegott och till det ska det vara rött, helt klart. Fast inte till ungarna förstås *Asg* Tv????
Du det har jag ingen aning om. Kollar nästan aldrig på tv faktiskt. Sitter mest här framför datorn.
Kramis

Å stackars Happy, ingen som skålar en redig skål me nå starkt i glaset. Jag skålar med en ren whisky, Skåååål
å trevlig helg i andra torrbollar. *retas*
SEV 
Och vi har ätit stekt kyckling och fetaostgratinerad grönsaksgryta. Utan vin eftersom jag inte gillar det. Men jag kan skåla med ett glas kanel- och blåbärslikör lite senare!
Trevlig helg!
#38 Hmm, grönt the?? Varje dag? Inga variationer alls? Spännande! Det var ovanligt i alla fall.
Kram Marie f. Äter du inte heller????
#39 Jag tränar Mer än gärna med dig ikväll Christine! Jag dricker lite och du visualiserar. Det blir nog kanoners, du ska se att du blir fullare än mig ikväll. *ASG*
Kram på dig!!!!! *ler jättestort*
#42 Ja du SEV. DIG har man alltid kunnat lita på minsann!! Skål och go kväll och trevlig helg, god vår, trevlig fredag, Gott nytt år! Gla påsk i efterhand, Go jul!
*ler jättestort*
Kramis från Happy Sprit! *fniss*
#43 Jaha, Manni! Va sa du? Blåbärslikör???
Ja, varför inte, låter spännande i alla fall måste jag säga. Och kanel? Det är nyttigt har jag hört. *ler stort* Jag var hos grannen på besök och hon hade värsta största kanelstången på väggen. den såg ut som en batong faktiskt i storlek. Hon hade smugglat hem den från nåt land hon varit i.
Ha en trevlig kväll Manni!
Kramis

Ja glad midsommar då, tyckeru inte ja ska ha nån treevlig mmidsommar då= *snyft*
SEV 
#47 Hemmagjord! Jag gör bara sånt som är nyttigt, blåbär är bra för synen faktiskt. Sen har jag åkerbärslikör och limoncello också. Fullt med nyttiga vitaminer! 
Kramis!
#48 JO men självklart SEV ska vi ja det!!!!! Men jag måste ju kolla om du hänger med. Och det gjorde du minsann.
Kramis från Happy!
#49 Ja det sa alltid min mamma! Att blåbär var bra för synen. Men du Manni! Limoncello??????
Nu får du upplysa mig!? Är det nåt med citron? Vitaminer är bra! Det blir ju som hälsokost då!
Kramis Happy!

#44 Haha…Jo, för tusan, visst äter jag! I kväll blev det Fläskfilé i gorgonzolasås. Pommes till barnen och grönsaker till mamsen.
Jo, jag varierar teet, bland dricker jag rött vettu*S* Men jag dricker väldigt sällan alkohol, mår inte bra av det, får migrän (Nej, inte bakfylle…:)Då är det lika bra att strunta i det.
Kramen
#52 Ja, jag tänkte väl, inte lever du bara på the och ljus väl! *skrattar* Du kör GI då? eller? Ne blir man dålig av alkohol ska man låta bli, helt rätt. Migrän är inte att leka med!
Många äter tydligen fläskfile ikväll eller lax. Enligt min undersökning. Och några kommer nog att vara lite bakfulla i morgon också. Men inte du i alla fall.
Kramis igen från Happy!
#51 Limoncello = citronskal, sprit och sockerlag. Låt stå två veckor, sila och smaka! Superenkelt, gör den i morron så kan du säkert provsmaka till Valborg.
Absolut Hälsokost!

Bra Happy
Långkramen
SEV 

#53 Njae, jag kör nog ingen diet. Försöker toppa blodsockret så lite som möjligt ändå bara, just för migränen.
Haha…Jag låter nog som en riktig torrboll
Skål igen då
Har precis blivid serverad - tortelini (paprika/örter) på en ostbädd gratinerad i ung med en suberb vegetarisk kornfärs sås - utsökta färska grönsaker - och det bästa av allt - en kock som lagade till det! som är enormt duktig! Vinbärsdrink med kaffe som avslutning- hmn inte dumt! - jag slipper disken med:-)
tror faktiskt fiskbenet åkte ned nu- hick
Bara jäsa!!!!!!
Kram Jane
Vilken underbar bild!!! Ja det var ett bra tag sedan jag tog mig ett glas vin… Själv festade jag loss på pankakor och ett glas kall äppeldryck… Ska sen iväg och jobba natt hos en brukare, då tänkte jag festa loss med hembakt dumlemuffins… Ha en härlig kväll!!!!!
#54 Tackar och bockar. Låter gott. Men så har vi spriten, vin är det starkaste jag dricker faktiskt. Jag är lite rädd för spriten. *fniss*
Kram och tack!
Vin e gott
(Jesu blod)
#56 Men jag tycker inte du låter som en torrboll, Hmm, du ser i alla fall inte ut som en torrboll. Det kan du trösta dig med. *ler stort* Du ser ut som en riktig snäcka du!
Kramis igen!
#57 Fyyyyy, vad avundsjuk jag blir nu….serverad, superb, kaffe, drink, kock, slippa diska! Jäsa! Du låter minsann som en riktig friherrinna du!!!!!
JAG VILL OCKSÅ!!!!!. *skrattar gott*
Kramis på dig, det är du säkert värd!!!!!!

Skål Happyspirit blir vitt här oxå!!
mmm gott gott
Trevlig helg!!!!
Dumlmfufins Ooooo det låter så gottttt..
En fråga till Jane? Är du Vampyr? jag tycker att du driker så mycket blod.
Lena.P är jag i verkliga livet.
#58 Dumlemuffins och äppeldricka + en brukare. Låter som en dunderkväll för dig kvasthilda! Säg bara till om jag kan göra något för dig som underlättar lite för dig. *blink* *Asg*
Jättekram från Happy!!!!!!!!

#61 *S* 
#60 OK Jane! Om rött är Jesu blod!!!! Vad dricker jag då??? som dricker vitt???
Nu fick vi lite att fundera över……Kramen!
Friherrinna låter bra
#Asgarv#
Är nog lyckligt lottat om jag tänker efter - det är nog inte så många här inne som är bevandrade med egen kock!'
Åhhh vad bra jag har dettttttt, jippi!
Ni som kommer hit får ju ta del av han också då så klart - då blir han ju eran kock med:-)
Kram Jane
#63 Hej Nero!!! Skål vännen! Frågan är ju bara VAD vi dricker nu då?
Jane, säger att rött är Jesu blod. Men vad är vitt då???
Kramis Happy!
#68 Ja, jag kommer i alla fall i sommar Jane och kollar in din kock! Jag ska hämta en vän som ska på kurs där i sommar. Då kikar jag in.
Kramis Anki
#64 shhhhh tyst men sej inget - det är ju fullmåne snart, hickkk!
Vänligen Jane
#67 Det måste ju bli Renat! (renat Jesu blod är vitt)
Kram Jane
#71 Ja HYSSSSSHHHHHHH!!!!!!!!!!

#59 Limoncellon är faktiskt väldigt svag, just eftersom det är mycket sockerlag i. Så du kan nog ta dig ett glas. Eller häll på vaniljglass. Mmmm…
#72 JAHA!!!! *LER FÖRUNDRAT* Men att jag inte tänkte på det då!
Tack för den Jane! Jag tänkte ju på nåt helt annat mindre trevligt förstås. *skrattar*
#70 Hojta till så ska jag hålla kocken redo
eller Varm
Vad roligt - då får vi kramas!
Kram Jane
#74 Med glass låter det ju jättegott!!! Det fixar jag nog säkert! *ler stort* Tack för tipset Manni!
#75 Nu blir en ju nyfiken! Vad tänkte du på igentligen!
Kram Jane
#70 Ja, Jane du kan få hålla han både varm och redo!!!!
Är han snygg??? Jag lär nog höra av mig för jag behöver en vägbeskrivning du vet jag är vilse utanför min egen brevlåda! ne det vet du ju inte……men…. nu vet du…. *fniss* Hick!!
Kramis igen!

Va bra då vet vi ju va vi häller i oss…..hi hi hi
#78 Du menar inte allvar??? *asg* Om jag säger så här. ät inte gul snö!!!! 

Ha ha ha va påhittig du är happyspirit!!!!
#79 det är bara och höra av dig:-) Vi kan ta Pm om det andra
Kram Jane

Nu klarar ni er själva tjejer.
ha en bra kväll
SEV 
#81 Gul snö?????? fattar ingen ting?
#85 *fniss* Det var det första jag tänkte på…*S*…
Aha - Kiss! #asgarv# ha
#82 Det är inte påhitt Nero det är intuition, eftersom det var min första tanke. *skrattar skrockande* Det är TUR vi har Jane som har lite hjärna här!! Som förklarade att det är renat blod vi dricker, det kändes genast mycket trevligare måste jag medge.
#83 Ja jag hör av min när det närmar sig, det var nog inte förränn i mitten på Juli! Nån veckokurs med stretching för medium med Mia och anhang från England. *ler stort*

hi hi hi 

Absolut!!!! säkert godare än "gul snö"….hi hi hi
Intuition är bra!!!!
Hej på er.
Har just bänkat mig vid datorn och Gubben TV:n. ( i samma rum) Det blev lite sent med maten. Vi har ätit en bit kött med klyftpotatis och grönsaker och vi delar just på det sista av en flaska rött. (castillo Paramio Reserva 2000) Så jag får ju säja skål. Såg innan att någon varit på Geåkås.
Gekås ligger ca 8 km från där jag bor. Det ligger i ett samhälle i Hallands inland som heter Ullared. Ge-Kås startade får många många år sen av en man som hette Göran Karlsson. En riktig knalle som ville sälja allt möjligt och så billigt som möjligt. En bra affärside. Till Gekås vallfärdar folk från när och fjärran. När vi var på Island 1978 ville en taxichaufför veta var vi kom ifrån . Det han kände till var Göteborg och Gekås i Ullared. Där han handlat kläder. På 90 talet överlät Göran Gekås till några av de anställda. Göran själv dog , jag tror det var 2003 i cancer alltför tidigt.
PÅ Gekås kan du hitta allt möjligt. Kläder till alla i familjen m.m.m.m.m.m.. Gå in och titta på deras hemsida www.gekas.se
Om någon av er funderar på att besöka Ullared föreslår jag att ni övernattar. Pm:a mig så kan jag kanske tipsa.
(jag arbetar inte på Gekås om Ni trodde det)
Det som är så lustigt är att iandra fall fullständigt normala människor blir konstiga när de hamnar här. Äter av varor de tänker köpa i butiken , innan de ens betalt. Kör på varandra med kundvagn . Vi hade beök av goda vänner . Nej mannen skulle inte till Gekås. Men min man sa att vi kan väl göra ett studiebesök. JO det gick väl an. Karlarna i en bil vi kvinnor i en.
Kan ni gissa ven som handlade.
Nu skall jag sluta skriva. Skål på er och ha en skön kväll.
Var rädda om varandra

Ja de va tur Jane förklara!
#87 *ASG* Jane du är ju obetalbar!!!! *skrattar så jag ligger på golvet* Trillade poletten ner nu först????
#91 Ja tar det du dricker! ha ha ha 
#91 Tack för din gästvänlighet Signemo!!!!! *ler jättestort* Då Pmar jag dig när jag vill handlar på Gekås!!!!! Så fixar du sovplats för mig och mina 15 barn och fem ex män!!!!! *Asg*
Ha en fin fortsatt kväll Signemo! Kramis från mig!
Kan ju alltid försöka. Här finns vandrarhem i B & B, motell ,camping. Men okej det kan var fullt. Men tipsa kan jag väl och gräsmatta har jag. Fixar du tält så.Skulle nästan va kul att följa med dig in på Gekås med 5 exmän och 15 ungar. Vilken upplevelse. :-) Ha det så bra
Var rädda om varandra
En annan får väl gå ut och ta reda på mycket hundbajs som tinat fram. Men humöret är på topp, så jag får väl njuta av att vara ute. Njut av livet tänk att i dag lever jag och det är en bra dag.
#93 tingar för det du dricker med
asgarv! ha ha ha
#96 Skojade bara lite med dig Signemo!!!!
Men du var inte så lättskrämd. *ler stort*
Kramen från mig!
# 99 Nej du. Jag tror inte jag är lättskrämd. Sitter här och småfnissar åt synen . Trädgården full med tält. 5 exman som antingen gaddar ihop sig eller springer runt för att behaga dig. Därtill 15ljuvliga barn i olika åldrar som är övertrötta. Och jag har satt mig på balkonegn en bit ifrån och skålar med er alla i vin.
Hoppas du har det bra ikväll. 
Var rädda om varandra
#100 Ja du Signemo! Det vore en syn för gudarna det!
Jasså är det här alla håller hus……jag som lyssnat på vargatjut hela kvällen, detta är ju bättre :).
Happy, vicken snygging som skålar, jag greppar oxå mitt glas och säger skål.
Fast jag ska även gå och sussa nu, jag ska upp tiiidigt imorgon
#102 Japp, här är vi, Sussa sött vännen!
Kramis Happy!
Visst märker man att det är fullmåne.. Har kommet hem eftet jobb och tittar in till er här på Ön. Här är så roligt att vara. Längtar till träffen i juni.

Vitt vin o köttbullar!!!!! jaja är ju tveksam till den kombinationen men värt att prova här blev det vitt vin o räkor och lite vitlöksbröd till hockeyn på Tv
Mmmums vitlöksbröd som är så gott..
#106 Ja, jag förstår din tveksamhet. Vitt vin och räkor passar betydligt bättre. Men jag hade lite vitlök i gräddsåsen. *fniss*
Ja, ja. Nu dricker jag bara vin, det var ett tag sen jag åt. *ler stort* Hockeyn missar jag däremot mer än gärna då!
Kram från Happy!
Käkade tacos idag..smarrigt värre
Ingen öl dock till maten..körde!
Trevlig helg på er alla..
Och Happy…botten upp!!!

Eftersom HV vann SM guld precis så blir det nog en Whisky o lite choklad nu också

Happy! Tack så mycket för omtanken och kramen *kramar tillbaka*
så det är fest här inne? :) hihi… Här har febern kommit tillbaka och löksoppan mättade inte min mage ordentligt :(
Jag skålar i honungsvatten!
#109 Tacos är smarrigt värre *ler stort* Japp, botten är redan uppe och slut för ikväll!
Trevlig helg önskar jag dig också!
Kraaam från Happy!
#110 Du är en finsmakare du Talisker!!! *ler stort* Grattis till att det var rätt lag som vann då!
#111 Men lilla gumman är du dålig igen
Skickar lite extra ljus till dig innan jag somnar ikväll.
Jättekram från mig!
Jag kollade också hockeyn, skitbra match :-)

#114 Vad du är fin… tack… ska nog krypa ner under täcket nu. fryser! Jättekramar tillbaka från mig!
#115 Ja, du gillar sånt du med bybo, jag vet ju det. Men du får en kram i alla fall. *skrattar gott*
#116 Ja sov och drick massor med vatten. Kram igen!
Här blev det Mexicansk gratäng till middag, inget vin till maten men en liten Whiskey tog jag när jag kollade på Talang.
Nu ska jag gå och kolla på en deckare på Tv och jag missar alltid slutet för då har jag somnat i soffhörnet.
Godnatt, vi hörs i morgon, här är en som är ledig 2 hela dagar.
#117 *pjuhh* Tack, och du får en bamsekram tillbaka!! :-D
#118 Mexikansk gratäng??? En ny exotisk rätt förstår jag. Ja jag somnar alltid också innan slutet på filmer, för jag vet nästan alltid hur de slutar tyvärr och då blir det ju inte spännande längre.
Sov gott sen. Kram från Happy!
#119 Vadå¨pjuhhh!!!??? *Asg* Du är för rolig du gumman!
#49 Inte kan du ge receptet på Åkerbärslikören oxå??? Snälla!!!

När signemo beskriver "idyllen" med Happyspirits tältande 3 exmän o 15 ungar utanför Gekås så får det mig att osökt tänka på filmen "Tomten är far till alla barnen". 
Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!
#123 Den filmen Älskar jag!!!! *ler jättestoort* Våran jul skulle bli precis så om vi bjöd hem alla……..
Den är hysteriskt rolig. Speciellt när han psykologen öppnar kylskåpet och undrar vem som ska äta all den där maten. Och när han säger åt henne att ringa återbud. *Asg*
#122 Vad är det för fel på Maskrosvin
gult är det också Happy
Vänligen Jane
#125 Jag har faktiskt smakat maskrosvin en gång. Det var helt ok.
#126 Japp , lite sött bara!
#127 Har du gjort eget maskronsvin nån gång? Isf var det svårt? Själv ska jag not ut och plocka nässlor i dag :-)
Pia, jag hade också en plan att plocka nässlor idag
vi har massor här på tomten nämligen. Synd att inte ta vara på dem. De är ju jättenyttiga!
#129 Ja!! :-) Och så är det ju gott med nässelsoppa!!
#128 , Japp det har jag - Nej det är inte svårt!
Nässelvin har jag däremot inte drukigt
Vänligen Jane
#120 Mexikansk gratäng är jätte lätt att göra och väldigt god.
Inte så många ingredienser så det går ganska fort att tillaga.
Hej hopp lördag kväll!
Skålar i rostig spik = dramboije+whiskey + is! Supergott! Ja jag vet att jag svarar en dag för sent! Middagen blev grillat,shops (ej shots!) potatis och kantarellsås. Ha en trevlig kväll alla. Ps.Det blev öl till maten!
Först en stund i solstolen, sen vin och räkor, skumbad och vad sjutton tog mannen jag drömde om vägen?
#132 Mexikansk gratäng låter gott! Kan man få receptet tro?
#133 Laxfilé grillad i ugnen på havssalt bädd, potatisgratäng och i dag skålar jag i Apelsin läsk faktiskt. *ler stort*
Kantarellsås är gott men vad är shops????
Skål och ha en underbar kväll.
Kramis Happy!
135# Shops är fläskotlett rullad och fylld,denna gång med tomat och mozarella,köpes hos slaktarn.Mm gott! Idag blir det mineralvatten!
Kram Marina
#136 Det lät riktigt mumma det!!!