Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 3481 ggr
[Hellas]
0

Snart Fullmåne igen!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja då är det snart dags igen för den mytomspunna fullmånen att visa sig i sin fulla prakt.
På söndag den 20 april kan alla ge sig ut och lyssna på det sällsamma vargatjutet och kanske dra en egen liten trudelutt om andan faller på.
Men kom även ihåg att fullmånen redan nu påverkar oss, både positivt och negativt.
Var lite observant över dina drömmar :-).
Eller, kanske du är vaken på nätterna och löser alla världsliga problem :)!
Ja, påverkan är stor och det brukar alltid märkas här på ÖN!

Kramar till er alla
//Hellas

Celia
0

Ja då åker tranbärsjuicen fram för då blir jag vätskefylld igen Fot i munnnen

Zedd75
0

Ja undre vad som gör att full måne kan påverka oss så,

Jag vet själv att jag har oftas svårt och sova när det är full måne

[Hellas]
0

Ja månens cykler påverkar ju Ebb och Flod så det är ju ganska kraftiga energier detta.

mariaef
0

Ja, då är det snart dags att ligga sömnlös igen då. Å andra sidan får jag mycket gjortSkrattande

Sant Hellas! Det brukar märkas här på ÖN när det är fullmåne på gång. Vi kanske får tänka på det…

necilia
0

ååhh… Mina känslor går verkligen i vågor nåt enormt när den kommer… Dock älskar jag månen då jag är kräfta, men önskade att den inte påverkade mig riktigt så mycket!

Måste rena min tarotkortlek också, glömde det sist, så tack för påminnelsen Glad!

Kram

[Chakra]
0

Kraftig energi ja!

Brukar få mycket gjort, och mycket "tänkt"!  Det är då jag kommer på de bra sakerna!

NancyAlke
0

Börjar redan bli trött (sover oroligt) och uppsvullen… och magen har lagt av… Men snart är det gjort för den här gången Fundersam

Jane-Lyzell
0

ÅhhhhhhhOhhhhhhh hör mig ryta i månen skenSkrattande

#asgarv# kunde inte låta bli!

Vänligen Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Eija
0

Här är det en till som inte kan sova när det är fullmåne….ligger bara å snurrar intrasslad i lakan o täcken huller om buller….

ewapewa
0

Själv blir jag grälsjuk och instabil… Är det vanligt?

Ina123
0

Är trött men sover ändå oroligt och drömmer konstigt och visst brukar det märkas här och var på Ön också…

Britt-Marie
0

Sover ofta väldigt dåligt på nätterna då det är fullmåne. Och då grubblar man, då man inte får sova.

Har inte tänkt på det där med att bli vätskefylld då det är fullmåne. Men vissa tag samlar jag på mig vatten i kroppen och benen svullnar. Skall ta och ha lite koll på det  om det stämmer in med månen då.

Lenha
0

Ja, snart blir hon full igen… älskade månen. Mina drömmar är igång för fullt och jag har fullt sjå att ta in allt och uppmärksamma dess budskap. Jag känner mig stark vid fullmåne och gör alltid min månceremoni.

[kvasthilda1972]
0

Hehehe!!! Jaa då vet jag vad jag och stblues kommer att göra…! Hmm vi kanske ska gå ut i skogen och meditera…..

[Hellas]
0

Puffar upp igen som en påminnelse bara eftersom alla känslor lätt går överstyr….även de negativa.
Det är även något som märks väldigt väl här på ÖN.

Kram /Hellas

Lionadh
0

Vårens fullmånar är också speceilla eftersom de liksom laddar upp energier för hela det året. Nästa fullmåne är det Wesakfestival i buddhismen, Buddhas upplysning firas.

Visdomsaspekten gör sig gällande.

Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

stina63
0

Har inte trott att jag blir så där påverkad av fullmåne. Men har varit rätt slut på morgonen..

siberlina
0

jag ska   kratta   hela  söndag . det  blir  man jätte    trött av , sen  somnar    jag som en stock  får  jag hoppas

Denna kommentar har tagits bort.
chik
0

Oskyldig Jag trodde att det var i natt..Jag såv så himla dåligt..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Eija
0

Till "2, Zedd, man påverkas av månen för att din kropp består  mestadels av vatten….det hör ihop med ebb o flod.

Elisabeth-J
0

Ja nog märks det tydligt i energierna att det är fullmåne Cool

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

mariaef
0

Kan bara hålla med! Det märks tydligt nu!Skrattande

Ina123
0

Ja verkligen Skrattande

Manni
0

Fullmåne var ordet, sa Bull.

Jane-Lyzell
0

#25 Ja sa Bill!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[Hellas]
0

#19 Vad intressant….påverkar Currylinjerna även människornas beteende?

[Chakra]
0

Stor och rund och gul!

När min f.d. svärfar levde och var lite onykter en kväll tittade han upp på himlen och sa "Ja, se månen "han" är full den me"

signemo
0

# 28 Ler. Din svärfar hade så rätt.Skrattande

Var rädda om varandra

Gustav-Nordstrom
0

Currylinjerna bildar ett rutsystem runt hela jorden.Avståndet är 4 meter mellan varje ruta och linjen är ung 40-60 cm.Vi är sådeles påverkade allesammans och det faller då inom den normala exponeringen.Katter brukar ligga i Currylinjer eller kors.De kan genom sina morrhår(antenner,slagruta)känna av om en mus passerar linjen.

[Hellas]
0

#30 Ja men det känner jag till och jag ser att jag var väldigt otydlig i min fråga som handlar om vilken påverkan Currylinjernas försvinnande har på människor under fullmåne?

Det måste ju påverka oss väldigt mycket

Gustav-Nordstrom
0

Nej Currylinjernas försvinnande påverkar oss knappast alls.Det rör sig om så kort tid.Det är som att befinna sig i en  frizon tillfälligt.Däremot sägs det att flyttfåglar ofta väljer att gå ned denna tid om de kan.Om det äger riktighet vet jag inte.

En del menar att flyttfåglar navigerar med hjälp av Currylinjer.Det finns andra nät som också kan användas för navigering.

[Hellas]
0

#32 Tack för svaret det är väldigt intressant