God morgon!

God morgon! Här är det en stor sol och klarblå himmel idag :)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Godmorgon! Här är lite grått men jag tror jag ser solen skymta nånstan så hoppas på en lika fin dag idag som igår.

God Morgon Happy!Och gomorron till er alla. I Avesta är det förnärvarande mulet, men hoppet finns att det lite senare tränger igenom en o annan solstråle.Och faktiskt så har jag skymtat en liten solstråle,på ÖN,i trådskaparen av denna tråd! 

Godmorgon! Solen skiner och lär göra det imorgon med. Ha en trevlig helg allihop!
God morgon! Här är det grått men men kan se några glimtar av himmlen då och då så hoppet växer, ja just nu bryter den igenom.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon! Solen skiner och jag tänker plantera blommor idag. I krukor alltså. Snön ligger fortarande djup på gården, men har smält bort vid väggar och små blommor tittar fram där det är bart. 

Good Morning från ett mulet Strängnäs!
Ska nu åka och göra mitt näst sista pass i affären!!! Snart snart snart är jag fri…..
Godmorgon!
Sol hos mig, och nybryggt kaffe!
Godmorgon på er alla. Här har solen tittat fram i Malmö. Här blir mer och mer grönt i naturen. Men solen har även tittat fram här på ÖN. Eftersom jag har jobbehelg så får jag vänta med trädgårdsarbete till nästa vecka.

God morgon alla!
Ha en riktigt skön Lördag!!
God Morgon! Önskar en solig och varm dag till alla! Kram 
Morrn morrn på er.Det är lite molnigt här men man får hoppas att solen tittar fram senare under dagen.Hoppas ni alla får en underbar dag med massa kärlek och värme.
Godmorron! strålande sol idag, vårvädret har kommit. ha en bra lör alla. Kram, kram
Ohayo! Godmorgon allehopa! 

God morgon! Underbart solig morgon, hoppas det fortsätter så här.
Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM