Sundsvallare
Förena eder!!!
Tänkte eftersom jag har gjort en sån här tråd på kolhydrater så varför inte här?
Sundsvallare?????
Hur många är ni då?? Tror du?
Själv skulle jag gärna förena mig meeeen jag bor i sörmland då….
Tjae några stycken är vi allt,kan ju räkna in 2 att börja med
Men kanske i runda slängar 20-30 stycken??(optimist)
Haha ja det är bra,fast det är ju en bit ifrån då men du kan få bli kandidat till Sundsvallare???
Och det gäller ju alla som har bott i Sundsvall även om dom inte bor här nu!
Jaha, där ser man, men då anmäler jag mig som kandidat! Så får vi se hur många riktliga Sundsvallare du får tag på då
Kramis och Lycka till i ditt fortsatta abete hahahaha!
Ja, jag kanske ska tillägga eftersom du ändå inte kommer att fylla upp den här tråden att jag aldrig varit ens i närheten av Sundsvall. Jo nu ljög jag visst….för hudra år sen när jag åkte till mormor i finland så åkte vi från sundsvall en gång till Vasa. Jo, så var det ju.
Kram igen 
Haha kanooner!!Jepps vi får se hur jakten avlöper
Meeeh va tusan!!Klart jag kommer att fylla upp den här tråden!
Och se där du har åkt igenom iaf!
krams påre kandidaten!
Hahahahah! Jag känner att jag nog behöver hjälpa dig lite på traven här om du ska få en full tråd. Hmmm, va ska jag skriva om nu då???
Jo att jag ska sova nu. Puss och kram på dig och din fru och sov så gott när vi väl kryper till kojs.
Natti natti kramis anki

Meeeen jag vänta på åtminstonde en Sundsvallare innan jag kan somna!!!
Halloooo! VART är NIII????
Visst har det väl funnits en tråd här, där frågan varifrån i landet vi kom ifrån?? Kanske hittar nån där :-)
Det verkar ganska dött i Sundsvall i kväll
Hahaha ja det är bra du hjälper till!
Japp kan vara dags och sova nu så nattis och sussa gottit .
Krams/Stefan
Och dom kommer snart ska du se,dom är nog bara ute och tumlar om i natten
#8 Dom kommer ,dom kommer!
Nämen vet att dom finns..nånstans härinne med!
Nattis
*fniss* Vetu jag tror att de är lite blyga bara….
Sundsvallsborna.
Hmm det var tunnsått här du… du får nog pröva norrland istället, då ska du få se…
Meeeeen jag vet att dom finns,det är bara att vänta.Får väl ge det till mitten av April då har det säkert hunnit komma några

Jahapp, här kommer den första Sundsvallarn inhoppandes. Men jag vet att det finns fler, åtminstone fem-sex stycken till som jag vet bor här.
Tjingeling!
Yeeeeesss!!!Nu är det 3 stycken!
Nja,jag är ju inte Sundsvallare precis,jag har ju 4 1/2 mil dit. Jag är Ljustorpare!!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag bor en bit utanför sundsvall, men jag antar att jag kan räknas in bland er endå. 
Jepp, ännu en sundsvallare här…
En från Njurunda 2 mil söder Sundsvall
Jag har varit i Sundsvall idag men bor 7 mil västerut, kan väl räkna mig till gänget jag också, det är ju i alla fall inom Medelpad.
Tatsu
Jag svarar istället för stblues35 som är i tvättstugan just nu, visst ska Tatsu räknas i gänget…
Min x-tra dotter Tenshi är också medlem, bor i Bredsand.
Härligt

Jag har bott i Sundsvall när jag var liten
Det räcker om det är i närheten
10 stycken nu!! Härligt!
Och en till…..
*Puffar*
*puttar*Åhhh hej….
*puttar till igen*
Fyra mil söder om stan, det räknas väl?
Japp det räknas
*puttar mera*
Hmm kanskr ska töja lite på gränserna och dra till med NORRLÄNNINGAR FÖRENA EDER ist???
Yeees nu får man vara med,,,, Örnsköldsvik här,, 
Ny dag nya möjligheter

Jag vill flytta till Sundsvall, eller ännu hellre hem till det älskade Ångermanland. Får man vara med på ett hörn?
#36 Välkommen
#37 Klart du får det
Och välkommen till Sundsvall om och när du flyttar hit!

#38 vi får se vad som händer. Och NÄR det händer. Jag behöver komma upp över för att må bra
#38 Tackar,,, 
Ny dag nya möjligheter
*puttar uppåt*
Jaha, får vi norrlänningar äntligen vara med här bland alla från djupa södern?
Här är en från Boden i så fall!
Men hallååå,Sundsvallare är också Norrlänningar!Allt ovanför Gävle räknar jag till Norrland
Välkommen ska du vara iaf!

Här är en till sundsvallare med rötterna i det vackra ljustorp!!
Här kommer en äkta ångermanländska då, från Sollefteå närmare bestämt! Till Sundsvall är det ca 12 mil om jag genar över Viksjö, annars kan jag ta vägen över Indal som är mycket mysigare fast då blir det ett par mil längre förtås. 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
#44,45 Välkomna båda 2
*puttar till*
Hela Övernaturligt är ju Lappar ( skämt ). Fast det käns så.. Ingen i norra Halland
Lena.P är jag i verkliga livet.

Då kommer den tredje från Ljustorp
SEV