Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 341 ggr
Elisabeth-J
0

Glädje & inspiration 18/4

Skriv gärna och berätta om det som har gett er glädje och/eller inspiration idag. Eller berätta om något roligt eller positivt som har hänt er under dagen Glad

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

[Chakra]
0

När min son kom in en stund idag för en pratstund och fika och jag bara kände "Det är MIN son och i sommar blir han pappa"
Det har gett mig glädje idag!

Och solen förstås.Och promenaden.Och besöket hos mamma på äldreboendet.Och min hemgjorda ärtsoppa!Glad

Eija
0

SOOOOLEN…..ger mig glädje och inspiration……

EwaKristina
0

Jag känner glädje idag,då min nackspärr,börjar ge med sej liiite. Idag kommer Bounty till mej,Husse o matte ska till Turkiet. Vi kommer att tillbringa stor del av veckan som kommer ute i stugan. Bara hon,jag och naturen.Kan inte bli bättre!!Sen hoppas jag på besök av mumlinen oxåSkrattande

[kvasthilda1972]
0

Jag väntar på min nya divansoffa som skall komma idag, har köpt nya mattor, gardiner mm för att matcha soffan, Jätteskojigt!!!

xinluo
0

Idag kommer min man hem efter en veckas kursande…

"Vandra i skönhet"

Kram Xinluo

PiaC
0

Har grillat korv med barnen och deras kompisarCool

Lite senare i em blir det tåget ner till Göteborg där jag kommer tillbringa helgen…mys…

#3 Ewa, vem är mumlinen?

Ha en trevlig helg alla å se till att få lite sol på näsan!

Elisabeth-J
0

Glädje över att våren äntligen är här, solen värmer gott nu :)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

EwaKristina
0

#6 *Skrattar gott* mumlinen är en nära och god vän som finns på Forumet! (Men det hade gått bra med en annan oxåCool) Typ Engleskspråkig nattvakt,hahahaha

PiaC
0

#8 Ok, nu trilla poletten nerSkrattande

Må gott å irra inte bort dig i skogen!

Kram

Zedd75
0

Syrran kommer ner i dag wolf_86

Ina123
0

Att våren verkar ha kommit hit på allvar! Glad

Tatsu
0

Jag har förmaksflimmer sedan ett antal år tillbaka och har idag varit på min årliga hälsokontroll . Allt var bra förutom en förkylning som spökar igen. Ifjol fick jag åka iväg efter denna koll och göra ytterligare undersökningar pga hjärtats felrytm.

Men idag:
Hjärtat slog jämt och fint.
Blodtryck och puls helt perfekt.
Vikten ned -2,4

Så det var många glädjeämnen och lättnader för mig idag.

Ha en fortsatt bra kväll allihopa.
Kram från Tatsu

Manni
0

Jag har suttit ute och solat i t-shirt och uppkavlade jeans idag. Och vid garageväggen har jag hittat massor med små blå blommor!

sven-g
0

Denna dag känns det som hela livet leker, men en fadäs hände. Kan ni tänka er jag åkte efter en skogsbilväg, och jeepen fastnade till underredet i snön, i övrigt var vägen bar. Men glädjen att kunna vara ute i skog och mark, före knotten är ungerbart, det är våååååår