Glädje & inspiration 18/4
Skriv gärna och berätta om det som har gett er glädje och/eller inspiration idag. Eller berätta om något roligt eller positivt som har hänt er under dagen 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
När min son kom in en stund idag för en pratstund och fika och jag bara kände "Det är MIN son och i sommar blir han pappa"
Det har gett mig glädje idag!
Och solen förstås.Och promenaden.Och besöket hos mamma på äldreboendet.Och min hemgjorda ärtsoppa!
SOOOOLEN…..ger mig glädje och inspiration……

Jag känner glädje idag,då min nackspärr,börjar ge med sej liiite. Idag kommer Bounty till mej,Husse o matte ska till Turkiet. Vi kommer att tillbringa stor del av veckan som kommer ute i stugan. Bara hon,jag och naturen.Kan inte bli bättre!!Sen hoppas jag på besök av mumlinen oxå
Jag väntar på min nya divansoffa som skall komma idag, har köpt nya mattor, gardiner mm för att matcha soffan, Jätteskojigt!!!

Idag kommer min man hem efter en veckas kursande…
"Vandra i skönhet"
Kram Xinluo

Har grillat korv med barnen och deras kompisar
Lite senare i em blir det tåget ner till Göteborg där jag kommer tillbringa helgen…mys…
#3 Ewa, vem är mumlinen?
Ha en trevlig helg alla å se till att få lite sol på näsan!

Glädje över att våren äntligen är här, solen värmer gott nu :)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

#6 *Skrattar gott* mumlinen är en nära och god vän som finns på Forumet! (Men det hade gått bra med en annan oxå
) Typ Engleskspråkig nattvakt,hahahaha

#8 Ok, nu trilla poletten ner
Må gott å irra inte bort dig i skogen!
Kram

Syrran kommer ner i dag wolf_86
Att våren verkar ha kommit hit på allvar! 
Jag har förmaksflimmer sedan ett antal år tillbaka och har idag varit på min årliga hälsokontroll . Allt var bra förutom en förkylning som spökar igen. Ifjol fick jag åka iväg efter denna koll och göra ytterligare undersökningar pga hjärtats felrytm.
Men idag:
Hjärtat slog jämt och fint.
Blodtryck och puls helt perfekt.
Vikten ned -2,4
Så det var många glädjeämnen och lättnader för mig idag.
Ha en fortsatt bra kväll allihopa.
Kram från Tatsu
Jag har suttit ute och solat i t-shirt och uppkavlade jeans idag. Och vid garageväggen har jag hittat massor med små blå blommor!
Denna dag känns det som hela livet leker, men en fadäs hände. Kan ni tänka er jag åkte efter en skogsbilväg, och jeepen fastnade till underredet i snön, i övrigt var vägen bar. Men glädjen att kunna vara ute i skog och mark, före knotten är ungerbart, det är våååååår