Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 872 ggr
Jonnis
0

drömgrupper

Finns det drömgrupper ngnstans i Sverige? Läser en bok om drömmar och där jobbar de i drömgrupper. De träffas en gång i veckan och tar en-två drömmar och pratar om de per gång.

Finns sånt här?

moonflower
0

Hoppas verkligen att det finns sådan grupp. Det borde finnas!

Skulle själv kunna tänka mig att gå i en sådan!

Kanske Du kan skapa/ha en grupp över nätet annars?

Lycka till med ditt letande! hälsar moonflower

Jonnis
0

Jag har ingen erfarenhet av sånt så jag vågar inte skapa en grupp Cool

Elisabeth-J
0

Dom som har såna grupper är oftast några som känner varandra som träffas regelbundet, man kan starta en cirkel genom studieförbunden vilket är ganska vanligt.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

sinua
0

JAg har gått en drömcirkel, det var mycket intressant. Genom att titta på drömmar och svar här på ön kan man lära sig en del hur man kan tolka. Själv roar jag mig ibland med att tolka innan jag läser andras svar och jag kan lova att jag många gånger får en ny vinkling än vad jag skulle ha tolkat, men det är alltid den som drömmer som bär på de rätta svaren på sin egen dröm. Vi andra kan endast tolk utifrån att det skulle vara  ens egen dröm.

Jag kan rekomendera att läsa böcker av Louse Minerva Frostengren (med reservation för felstavning). Hon har skrivit flera intressanta böcker. Titel: Förstå dina drömmar, Nattdröm Dagsdröm Livsdröm samt Förstå dina känslor.