obehagligaotäckingar
Hade för ett bra tag sedan riktigt obehagliga upplevelser då det titt som tätt dök upp ett gäng vita "ansiktslösa" figurer runt mig. De visade sig alltid dansandes i ring o vände sig mot mig,visade huggtänder o väste åt mig. JAg får rysningar när jag tänker på dem och vet inte varför detta dök upp. Har läst en del om kundalani och det kan ju bero på den, ja jag trodde ju att jag höll på att tappa greppet emellanåt
. Under tiden då dessa visade sig hade jag mycket besök av andar och en del andra obehagliga möten. Min ena guide visade sig också samma tidsperiod.
Nu är detta ca 2 år sedan men jag vill veta vad och varför?? Är det någon som har nån vettig teori? Tack tack på förhand/ Eva
Vad är kundalani?
#1 Tror att vapala tänker på kundaliniresning.
Har du vapala hållit på med kunalini energin?
Det finns en del information och även länkar i denna tråd som handlar just om kundalinins kraft.
Där ser du ju även de personer som kan tänkas ha lite erfaren het om detta.
Själv har jag ingen erfarenhet av detta överhuvudtaget eller kan något speciellt om fenomentet.

Nej jag har inte hållit på med energin, har dock läst en del om det och att "ormen" kan väckas utan att man själv ber om det. Jag har som sagt kollat detta men känner inte hundra att det är just detta. (har inte många av "symptomen". Därför tänkte jag om det var någon som hade en annan teori i detta.

Hej valpala. är det dörmar eller är du i vaket tilstånd ?
MVH Zedd75

Hej Zedd o andra, detta hände enbart i vaket tillstånd, framförallt på mitt dåvarande jobb. Har inte sett dem igen men något liknande midsommar 2007 och då det pågick dök de upp titt som tätt i ca3 månader.

jag vet att en vän till mig har varit med om någont likande. men det var andevärden som försökte få hennes uppmersamhet till att hon skulle börja lyssna på sig själv och lita på sitt inre..
vet inte om det kan var något sånt budskap för dig med Vapala ?
MVH Zedd75

Hej hej, tacksam för svaren, kan ju mycket väl vara som du skriever Zedd med tanke på att de va rätt kortvarigt o att de faktiskt fick mig att bestämma att jag ville lära mig mer av/om mina förmågor för att kunna hantera det bättre…det kan ju va precis vad de ville?!

Det låter som något jag skulle få mardrömmar efter att ha upplevt det så!
Hej vapala
jag vet en del om kundalini, det finns en ganska bra pocketbok att köpa om du vill lära dig mer. Den heter "Andens anatomi " av Caroline Myss, det handlar om chakran egentligen. Kundalinin går genom chakrarna. Hoppas du blir lite klokare av det, jag kan inte förklara hela förloppet här på ÖN.
kram Cilla.
hej igen.
Det kan vara så att dina chakran har varit vidöppna vid de tillfällen då du upplevde det där, man kan bli väldigt påverkad av andliga energier då, jag blir yr bara av att skriva det här. Man måste lära sig att stänga ner sina chakran. Kanske ska tala om att jag arbetar som healer. Svarar gärna på mer frågor.
Kram cilla

Hej gumman! Om du skulle vara intresserad av boken som cillaj tipsar om; Andens anatomi, så har jag den. Du får mer än gärna låna den om du vill! =) Jag skaffade den för många år sedan men har tyvärr aldrig kommit mig för att läsa den…väntar kanske in rätt tillfälle =) Kram!

Tack alla som svarat! Låter intressant som du säger Cillaj!
Och Eteria gumman, jag lånar den jättegärna av dig! Syster är hos mig ikväll så nu ska vi äta gott o ha mys.Kram så hörs vi