Natten som varit
Natten mellan igår och idag, inträffade följande. Efter jag somnat och sovit ett par timmar ca kl 2. Vaknade jag för jag hade en märklig dröm vill ej berätta vad jag drömde men det var otäckt. Jag kontaterade genast att jag hade besök i sovrummet, jag gorde vad jag kunde för att komunisera med det. Energin blev mycket närgången och det kändes mycket negativt. Jag försökte bli av med den med hjälp av gud fadern och den heliga ande. Det gick ej, men så provade jag att be andevärden om hjälp. Det fungerade utmärkt idag känner jag mig som en ny mäniska. Jag undrar varför gick det ej med det vanliga
Darför att det var en ande som besökte dig och den inte var kristen???
Jag vet inte men att be gud och den heliga anden om hjälp värkar lite lamt då det finns hundratals religioner på jorden:P
Därimot har du ju alltid en massa vänliga andar som hjälper dig oavsett religion. det är iaf vad jag tror;)
Jag hoppas på att någon har någon teori, putt
Dög inte min teori???
Du berättar ju inte drömmen så vad mer vill du att jag ska säga? Ignorera inte människor på det sättet!
#3 jag har av att jag ej vill skrämma skrivit som jag gort, och dom gånger man är som mest fundersam brukar man inte få svar. Men allt sammans kan ha att göra med en dålig energi som jag känt av i ca två veckor. Men den är borta nu.
#4 okey, det kan nog vara bra men jag kan försöka tyda drömmen om du vill. Men då måste du pm:a mig hela. Jag blir inte rädd.
Hej sven-g :)! Det låter ju inte direkt trevligt med din dröm och ditt besök men gällande din fråga har jag en skum teori
!
Du håller på att utveckla ett nytt verktyg för att hantera just liknande situationer vilket även innebär att du själv blir starkare.
Jag fick för en tid lära mig att vi har fungerande verktyg som vi använder i olika situationer, vi kanske hör när vi kanaliserar eller ser en film eller något annat…..
Helt plötsligt kan andra sidan plocka bort detta verktyg för att vi ska använda oss av andra metoder.
Nu gällde ju detta mer obehagliga energier en en gullig liten tant som kommer på besök men det borde vara på samma sätt.
Jag tycker synd om dig att du har dessa energier omkring dig ibland. Kan man inte få bort dem en gång för alla?
Det kan ju även handla om något så enkelt att du använde dig av det "gamla vanliga", när inte det hjälpte drog du till med något nytt men i det läget var du ännu mer bestämd!
Kram
#6 alldeles riktigt, jag har en kär som förlorade en del av sin medialitiet som ung av skrämmande väsen men nu har denne gjort en ritual med mig ibakrunden och fått tillbaka sin gåva, i detta fallet handlade det om väsen från dimensionen under vättar och småfolk… Jag vill inte berätta något mer eftersom denna person får avgöra själv om historien ska berättas eller inte…

#3 det är väl för jössenamn inget tvång att kommentera det som skrivs??!
Kerstin
Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus
Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!
Jag har en teori om det inträffade, när jag var på en kurs för ca 2 veckor sedan, var jag i en gammal herrgård. Jag blev påverkad av någon form av negativ energi där. Jag trodde att det var energi från annan person, och helst när jag träffade personen senare blev jag påverkad negativt. Så sedan den kursen mådde jag pyton. Efter den batajen jag hade hemma, var det som jag blev 50kg lättare. Det negativa släppte och humöret blev toppen. Så jag släpade väl hem något antar jag som var mycket starkt. Men frågan kvarstår det borde gått med det första jag provade. Jag har en annan med Rab Raman och Rahim ochså men, den kom jag ej på i den tumult som uppstod.

50kg lättare?!!
Hoppas att byxorna inte sitter vid knävecken nu 
Kram Sven min Vän 
Jag tror inte det har med att göra om anden är religös eller inte. Utan sättet att be bönen.
För mig har jag märkt skillnad på hurvida jag får böner besvarade på hur jag bett om hjälp. Men jag vet inte om det varit tonläge eller min energi som varit det riktiga.
Men min känsla är trovärdigheten i bönen. Så att Gud fader inte lyssnade först kanske tog dig till en annan nivå och när du bad andevärlden om hjälp så lyssnade de därför att du hamnat på en annan nivå energimässigt.
I mitt fall ber jag inte heller alltid till Gud om hjälp, utan om hjälp till den som lyssnar helt enkelt. Sen om det är Andevärlden eller Gud som hjälper mig gör detsamma. Jag är tacksam vilket som.
Och hjälp har jag fått flera gånger 
Alma