Insider
Nästa vecka så kommer dem granska en dam som håller seanser men även är aktiv som politiker , vet ej deras koppling eller grund, men ville bara tipsa er!
Åhå, men vem är det som skall granska? Det borde väl isåfall vara någon/några som själv är insatta i hur det fungerar..eller?
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Ja inte en aning vem det var, men skulle var jag fattade det som vara någon äldre dam från borås trakten.. så vi får se var herr robert hittar på denna gången!..
Det här vad var som stod på tv plantens hemsida!
Svensk reportageserie från 2008. Säsong 12. Jönköpings kommun har i många år haft problem med ungdomsbråk. Det finns bland annat en stor grupp högerextrema ungdomar som misshandlar människor och ställer till bråk. Textat. Även 20/4. Insider avslöjar vad som egentligen döljer sig under ytan i vårt trygga och välordnade land. Ett avslöjande sökarljus riktas mot den kriminella världen som breder ut sig över landet.
Inte för att jag förstår vad den damen som höll seanser har med detta o göra då men det får man väll se! var vad som visades när dagens avsnitt av Insider slutade.

tack för tipset.

Den enda som jag kom att tänka på som jobbar både politiskt och medialt och bor i Borås är Maj Steen.
5# Tack för lite mer korrekt information!!

Jag lyfter fram tråden och påminner om programmet för er som är intresserade.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Angånde pogramet i kväll. Så har Borås tidningen interjuvat henne hon har ingen arning om att hon ska var med.
Hon påstår att Insider måste ha smygg filamt.
Hon förklarar med att det är ju ingen hemlgihet att hon syslar med spiritism.
Men det skulle inte föråvna mig om hon har rät för tv3 är som dom är
MVH Zedd75
9#, det är lite svinigt tycker jag att lyfta ut henne i tv om hon inte ens är medveten om det!

Japp det hollar jag fulstädigt med om, vet inte om det är laglit. Skulle det var en film inspelnig eller något så måste ju man ha papper på vad enda en som springer för bi kamran
Detta måste jag titta på, för ar det så att dom har gjort detta utan hennes vetskap, då undrar jag vad dom håller på med…gräver sin egen grav kanske…jag har alltid gillat Robert Aschbergs pogram, för att han har tagit fram mycket skit, som vanligt folk har kört huvudet i väggen mot…men skall dom börja trycka ner och förnedra, då vill jag nog inte se hans program mer…
tackar för ordet….
Jag tittade alltid på Aschelbergs program förut tyckte de var jättebra ….tills han gjorde det där mot Jörgen Gustavsson när jag fick veta hur han gått tillväga för att få sin vinkling i programmet. Det var så otroligt fult så jag slutade titta på hans program från och med då. Och döpte om han också i den vevan. Efter det programmet kan jag inte med karln.
Men han måste väl leva på något också förstås. Men att man väljer att leva på att förstöra människors liv, det tänker jag inte backa upp i alla fall.

Ja jag har oxå hört nå om att Jörgen va med i nå program, blev lurad eller hur låg de till egentligen??
Är det någon som gjorde bort sig i Insider programmet med Jörgen så är det ju Aschberg själv!

Nä borås tining har interjuv med henne

Menar att det var mer info, det sänds ikväll kl 22.00 i TV3 stod det oxå.

Som sagt bara va ja hört, det där ang. Jörgen, såg aldrig programmet själv! Va var det som hände?
Aschelberg bearbetade jörgen under tre månader. Så hade han anställt en kvinna som ringde Jörgen massor med gånger. Han hade hittat på en historia om att den här kvinnans vän var försvunnen. Så under tre månader så ringde den här kvinnan till Jörgen. Och hon frågade om han kunde se något om den här försvunna vänninan. Efter tre månader så frågade Jörgen när hon ringde igen, men är hon fortfarande försvunnen? Ja sa kvinnan tror du hon är död? Jörgen svarade, ja om jag använder mitt logiska tänkande så kan det ju vara så. PANG Achelberg hade fått det han ville!!!! Och det tog några minuter så var hela tv teamet bakom dörren hemma hos Jörgen. Och hans dotter öppnade dörren först och blev livrädd. Men det visade dem inte förstås heller. Ja lite kort.

Tack för förklaringen Happyspirit!
Ja det var verkligen fult gjort!!!!Det är de som är de tråkiga med tv dom kan få till de hur som helst vinkla det som dom vill ha det.