Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettofftopic
Läst 292 ggr
signemo
0

Kidnappad kille

Världen är sjuk. Läste nyss att en liten 5 årig killa blivit kidnappad i Danmark Jag blir förb…. på allt ont som görs barn. JA alla andra också förståss.

Var rädda om varandra

tommytoe
0

Läste precis på aftonbladet om det. Ja, man blir mer berörd när barn drabbas. Undrar vad det är då, får hoppas det inte är ett nytt Engla fall.

Elisabeth-J
0

Jag läste också det nyss, fy vad hemskt för mamman och barnet! 3 maskerade män slet pojken ifrån henne och åkte därifrån.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Veyla
0

Är det en copycat tror ni?

Zedd75
0

Om man läser i atiklen så tycker jag att det låter som något krimenlt gäng liger bakom det. han har ju ett flertal resturanger

nero
0

varför ge sig på barn….? dom oskyldigaste av alla!!!!!

Cristine
0

Det verkar som det går någon sorts virus! Ska inte barnen kunna röra sej ute längre?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Hellas]
0

Ja vart tar tryggheten vägen

Veyla
0

Tryggheten har aldrig funnits och kommer aldrig att finnas. Världen är en farlig plats och om vi ska spela spelet (livet) så får vi vara berädda på att förlora. Vi kan inte göra annat än att satsa allt för vår sak och sen får det gå som det går.

Anledningen att det verkar så extremt just nu är för att media har kidnappningar på hjärnan. Det är vad jag tror iaf. Jag tror dessutom att det är möjligt att det är en copycap som jag sa förut. Dem brukar komma när sånt här händer.

Om någon månad eller två ska ni se att det ni kallar trygghet infinner sig i era hem igen;)