Hur har dagen varit.
Hur har ni det och hur mår ni?.
Här började dagen soligt och fint. HAr varit och blivit röntgad. Lite nervös för vad det visar. Ja visar det inget är det lika jobbigt. Vad är det då ? Nåväl. Sen åkte jag och jobbade på ett företag. Eftermiddag besökte jag en släkting som misst sin man. Vi sökte efter om han tagit livförsäkringar? Sen blev det vanliga jobbet igen. Regnet kom vid middagstid. Nu ligger jag soffan och slöar vid datorn. Borde väl som vanligt locka upp och damma av lite. Så det inte växer igen till helgen. Men jag brukar säja ingen tar ju jobbet ifrån mig så nu slappar jag
. Funderar på att lägga mig och meditera
Var rädda om varandra
Hej Signemo. Vi får hoppas att du får svar snart på undersökningen. Ovissheten är ju värst i alla fall. Jag har varit i skogen i flera timmar med min dotter idag. Hon har lekt vid "vatten floden" som hon kallar den pyttelilla bäcken i skogen. Jag har suttit på en sten och sugit energi. Sen var vi till fornborgen och där sög jag mera energi. Härligt jag låg där uppe på fornborgen och gjorde en riktig rensning och påfyllning, medans Tindra plockade gamla lingon överförtjust.

Signemo ta dig en liten meditationsstund :)
Här är det bra men jag känner mig jätte trött. Det har varit en lång dag men en skön sådan. Vädret är verkligen underbart. 19 grader varmt och strålande sol. Jag har varit i parken och läst och skrivit, träffat lite vänner över en kaffe i svenska kyrkan och åkte sedan hem och organiserade en massa saker. tänk vad solen ger en energi, men gud så trött man kan bli av den också… ikväll blir det nog sova tidigt… gäääääsp… men först blir det ris och kyckling.
Vilken underbar dag Happyspirit. Barn ser på allt på sitt sätt. Måste berätta en liten kul episod som en kund berättade.
Familjen skulle åka ner till Skåne. Men lilla tjejen vägrade åka om inte det svarta och fick följa med. Men vad i allsindar var det hon menade. Ingen nalle, ingen leksak. Var finns det frågade mamman. I ett skåp sa tösen. De fick gå in igen och tjejen börjar rota i ett skåp med hyllor och lådor. och till slut hittade hon vad hon sökte. Vet ni vad det var. Jo Tösen skulle ju åka till ett annat landskap alltså skulle passet med.
Ja det var ju inte direkt lätt att lista ut.
Var rädda om varandra
Hej Signemo! Hoppas du får snabbt svar och att allt är bra. själv har jag vandrat i skogen med min hund i solskenet.Sen hem och jobbade sen blev det städning på kontoret det är värst vad papper dammar! Nåväl sen förberedde jag middagen.Sen blev det en extra runda till stranden med vovven!
#3 Det svarta!!! ett kompass!! *asg* Ja hur sjutton ska man lista ut det. De är skojiga de små. Tindra blir helt sjötokig när man inte föstår vad hon menar. Hon är inne i värsta 4års trotsen just nu. Men det blir värre *skrattar gott*
Kramis
#3 Fnissar. Det var ett vanligt pass hon menade. Men de är väl röda nu kanske.
Var rädda om varandra
*skrattar* Jaha!!!! Nu trillade poletten ner. Ett pass!
Hahahahaha! Ja det var ju ännu bättre faktiskt.
Hoppas du får ett svar snart vännen, det är tufft att inte veta vad som felas en… tro mig, jag har hållit på så halva livet. Nu vet jag vad det är äntligen, ingen kul sjukdom, men det är i alla fall en sjukdom och man slipper känna sig som att alla tror att man simulerar… och ett och annat piller får man ju också 
I ditt fall hoppas och tror jag självklart att dom hittar något snällt som är jättelätt att rätta till!
Ni är för gulliga. Det där med piller ja. Ja vill inte ta och brukar inte ta heller om det inte är nödvändigt. Men nu ska jag ta både till natten och på dagen. Inte undra på om jag svamlar en massa.Kram från Pillerina. 
Var rädda om varandra

Hoppas de trodde på inflammation så du fått piller för det (?) - och hittar de inget på röntgen så finns det andra undersökningar. Stå på dig :)
Kram, Cecilia
Hehehe…. för tre år sedan hade jag ett piller om dagen, nu har jag 15!!! Blir lixom nästan mätt av morgondosen
Men man vänjer sig vid det också… och dom hjälper en ju att må bättre. Det viktiga är bara att man håller lite koll på doktorerna, för ibland kan dom missa att vissa piller inte passar med andra… och ibland skriver dom ut bara för säkerhets skull…
Jo, lite snurriga kan de noga vara. En gång när jag var hos en läkare vill han skriva ut sömntabletter. Jag vaknade pga av smärta. Men eftersom jag även i vanliga fall somnar när huvudet hamnat på kudden. SÅ var det ju inte direkt sömntabletter jag behövde utan värktabletter. DU nancyalke. Skulle jag äta som dig skulle jag väl vara hellsnurrig. Tycker det räcker med 5 för att bli extra trött av. Men vad skönt att det hjälper Dig.
Var rädda om varandra