Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 1222 ggr
Persifone
0

Hemsökt?

Hejsan, jag undrar lite saker, och tänkte att ni vet antagligen mer än jag om det här.

Jag vaknade upp mitt i natten av att jag först hörde något skrika i mitt öra, det lät långt bort men jag hörde det tydligt, lite svårt att förklara, efter det kände jag att någon tog på mig över kinden och sedan runt midjan.

Jag blev självklart rädd av att inte veta vad det var som rörde vid mig, men somnade tillsut om igen.

Vad tror ni att det kan vara?

Sedan för några nätter sedan sov min pojkvän över här, han väckte mig och frågade vad jag höll på med, jag fattade inte vad han menade, men så kände jag att sängen liksom vibrerade på nått sätt, han trodde att det var jag som höll på och darra på benet, men jag sa som det var, att jag inte hade något med det att göra. Det fortsatta en halv minut ungifär, så lyfte jag på täcket för att visa honom att jag inte gjorde någonting för att få det att darra. Och då slutade det. Vi har ingen järnväg eller motorväg i närheten som skulle kunna få sängen att skaka, och jag har aldrig känt det innan.

Är lite nyfiken på vad ni tror.

Tacksam för svar ^^

Medarbetare på Feminism och Vegan.ifokus

Zedd75
0

Låter som det är någon från andra sidan som vill ha kontakt

MVH Zedd75

[Hellas]
0

För att göra en riktig bedömning måste det kontrolleras på plats, tycker du det är obehagligt så ta kontakt med ett medium som kan komma hem till dig.
Själv skulle jag i första hand ta det som en glad påhälsning fårn någon busig släkting från andra sidan *Ler*!
Men först ska man ju alltid undersöka möjligheterna till logiska förklaringar.

Lycka till /Hellas

Persifone
0

Nej, jag tycker inte att det är speciellt obehagligt, det är mer min pojkvän isf. Jo, man funderar ju först på ifall det finnsnågon logisk förklaring, men kan inte komma på någon. Sedan har jag ingen släkting som är död (förutom gammel farfar och liknande) vilka jag aldrig träffade.

Så man undrar ju vad det är för någon isf ^^

Medarbetare på Feminism och Vegan.ifokus

[Hellas]
0

Alla släktingar kan komma och hälsa på oavsett om man kände dem i livet eller inte.
Så det kan vara vem som helst i släkten.

Jag trodde inte heller jag hade så många döda släktingar men när man börjar tänka efter så dyker det ju upp en och annan.
Din pojkvän kan ju också ha med sig någon?